بهره برداری از پل «بلیلوند» در آینده نزدیک+تصاویر

استاندار لرستان گفت:پل «بلیلوند» خرم آباد با پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصد در آینده نزدیک تکمیل و بهره برداری می شود.

به گزارش همای سعادت آنلاین، “فرهاد زیویار” روز جمعه در حاشیه بازدید از پل «بلیلوند» سرعت عملیات اجرایی این پروژه را قابل قبول توصیف کرد و اظهار داشت:این پل واقع در حاشیه شهر خرم آباد از جمله پروژه هایی است که به عنوان مطالبه مردم منطقه، عملیات ساخت آن چند سال به طول انجامید.

وی افزود: با توجه به موقعیت پل و اهمیت آن در تسهیل تردد مردم روستاهای منطقه،طی یک سال گذشته با پیگیری های به عمل آمده عملیات ساخت آن با سرعت بیشتری پیگیری شد.

زیویار ادامه داد: این پروژه علیرغم آنکه در مصوبات سفر رئیس جمهور محترم به استان لحاظ نشده بود، با در نظر گرفتن اهمیت آن برای مردم منطقه، اقدامات لازم در جهت تأمین اعتبار و تسریع در مراحل ساخت پروژه در دستور کار قرار گرفت.

استاندار لرستان تصریح کرد: پروژه پل بلیلوند از سال ۹۷ آغاز شده بود و تا سال ۱۴۰۰ حدود ۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته که در یک سال اخیر با اعتباری که به پروژه تزریق شد،پیشرفت فیزیکی آن رشد قابل توجهی داشته و به حدود ۹۰ درصد رسیده است.

زیویار اظهار کرد: با توجه به سرعت مناسب احداث پروژه و تخصیص اعتبار آن، انتظار می‌رود در صورتی که مشکلی به وجود نیاید در آینده نزدیک شاهد افتتاح و بهره‌برداری از این پروژه راهبردی در شهر خرم آباد باشیم .

وی در پایان با ابراز رضایت از عملیات اجرایی این پروژه، افزود: پروژه پل بلیلوند در صورت بهره برداری نقش موثری در تسهیل تردد میان روستاهای منطقه و همچنین ایجاد ارتباط با مناطق مهم گردشگری واقع در روستاهای حوزه جاده کمربندی ایفا خواهد کرد.

انتهای پیام/