بهره برداری از ۲ فضای آموزشی در مناطق صعب العبور الیگودرز

دو فضای آموزشی با مشارکت بانک پاسارگاد در مناطق صعب العبور شهرستان الیگودرز بهره برداری شد.

به گزارش همای سعادت آنلاین، با حضور دکتر مجید قاسمی مدیر عامل بانک پاسارگاد کشور، مهندس یونس بهاروند ایران نیا مدیر کل نوسازی مدارس استان دو واحد آموزشی در روستاهای” کاظم آباد و شول آباد” شهرستان الیگودرز افتتاح شد.

در این مراسم دکتر قاسمی مدیر عامل بانک پاسارگاد گفت:انجام کار نیک و عام المنفعه مدرسه سازی، بزرگترین پاداش برای هر انسان از طرف خداوند متعال است.

وی در ادامه تصریح کرد: بانک پاسارگاد ساخت بیش از ۴۰ مدرسه در سطح کشور را در دستور کار خود قرار داده است که از این میزان ۲۸ مدرسه در استان لرستان احداث شده و علاوه بر آن ۱۸ کتابخانه را نیز برای دانش آموزان مستعد ایران زمین آماده کرده است.

در ادامه این مراسم، بهاروند مدیر کل نوسازی مدارس لرستان گفت: ساخت مدارس در مناطق محروم و کم برخوردار نوید بخش آینده ای روشن برای استعدادهایی است که در این مناطق مشغول تحصیل هستند.

وی افزود: امروز شاهد افتتاح ۴ واحد آموزشی در مناطق صعب العبور شهرستان الیگودرز هستیم که دو مدرسه را بنیاد علوی و دو واحد دیگر را بانک پاسارگاد احداث کرده است و این نشان دهنده با اهمیت بودن موضوع تعلیم و تربیت و ایجاد عدالت آموزشی برای مدیران ارجمند این دو نهاد است.

بهاروند با بیان اینکه از مجموع این طرح ها، ۲ واحد آموزشی ۲ و ۶ کلاسه در روستاهای” ززم و فیروز آباد” شهرستان الیگودرز به بهره برداری رسید، اظهار داشت: همچنین ۲ طرح آموزشی ۶ کلاسه در منطقه “ززماهرو و روستای باقیم” کلنگ زنی شد.

گفتنی است،”بنیاد علوی” برای ساخت مدرسه ۶ کلاسه روستای” ززم” ۳۵ میلیارد ریال و مدرسه ۲ کلاسه روستای “فیروز آباد” ۱۸ میلیارد ریال هزینه کرده است.

همچنین بانک” پاسارگاد” برای ساخت مدرسه ۳ کلاسه “کاظم آباد” ۲۲ میلیارد ریال و مدرسه ۳ کلاسه شول آباد احداثی ۲۲ میلیارد و پانصد میلیون ریال هزینه کرده است.

انتهای پیام/