میانگین تولیدات سینمایی،بین ۱۰۰ تا ۱۲۰ فیلم است/ به دنبال ایجاد زیرساخت های مناسب در استان ها هستیم

خزاعی، میانگین تولیدات سینمایی را بین ۱۰۰ تا ۱۲۰ فیلم عنوان کرد و گفت: به دنبال ایجاد زیرساخت های مناسب در استان ها هستیم.

به گزارش همای سعادت آنلاین، محمد خزاعی، رییس سازمان سینمایی کشور، در دیدار با استاندار لرستان در خرم‌آباد نگاه ویژه زیویار را به حوزه فرهنگ و هنر، سرمایه اجتماعی بسیار خوب دانست واظهار داشت: این نگاه استاندار می‌تواند موجب رشد و توسعه فرهنگ و هنر لرستان شود.

وی با بیان اینکه سفرهای استانی،در راستای عدالت‌محوری دولت سیزدهم انجام می‌شود، افزود: نگاه عدالت‌محور به استان‌ها در دولت، برای ترویج زیرساخت‌های سینمایی مد نظر است.

خزاعی،سینمای ایران را در میان کشورهایی برتر سینمای جهان دانست و اظهار کرد: در سال‌های اخیر دستاورد و هنرمندان خوبی داشته‌ایم و این سرمایه بعد از انقلاب ایجاد شده است.

معاون وزیر فرهنگ و رئیس سازمان سینمایی کشور با اشاره به ۴۴ هزار حضور بین‌المللی در جشنواره‌های خارجی افزود: میانگین تولیدات سینمایی در سال بین ۱۰۰ تا ۱۲۰ فیلم است.

خزاعی با بیان اینکه در کشور ۶۰۰ سالن سینما وجود دارد افزود: این نشان‌دهنده عقب‌ بودن در حوزه زیرساخت‌ها است و تجهیز سینما و نوآوری در سینماها مطالبه مردم است، امیدواریم بتوانیم با نگاه عدالت‌محور در رشد این صنعت در استان‌ها کمک کنیم.

رئیس سازمان سینمایی کشور گفت: به دنبال ایجاد زیرساخت‌های مناسب در استان‌ها و تخصیص بودجه برای حوزه تولید در استان‌ها هستیم.

انتهای پیام/