بودجه شهرداری منطقه ۲ خرم آباد، ۱۶۸ درصد محقق شد

شهردار منطقه ۲ خرم آباد با قدردانی از زحمات و تلاش های مدیران قبلی شهرداری این منطقه گفت: مطابق آمار در شرایطی این مسئولیت را پذیرفتم که شهرداری منطقه ۲ بیش از ۵۰ میلیارد تومان بدهی داشت.

به گزارش همای سعادت ،امیرمحمد حسنوند با اشاره به حمایت های شهردار شریفی مقدم، گرمه ای معاونت پشتیبانی و منابع انسانی و تلاش و همکاری همکارانش در شهرداری منطقه ۲ اظهار کرد: در واپسین روزهای سال ۹۹ علاوه بر تحقق ۱۰۰ درصدی بودجه ۳۳ میلیارد تومانی خوشبختانه ۲۲ میلیارد تومان نیز مازاد بر تحقق بودجه، افزایش درآمد داشتیم به طوری که بودجه منطقه دو، ۱۶۸ درصد محقق شد.

وی تصریح کرد: یکی از شیرین ترین لحظات مدیریتی ام در واپسین روزهای سال گذشته رقم خورد که با پرداخت حقوق، مزایا، معوق، عیدی و بیمه تامین اجتماعی و تکمیلی پرسنل رسمی و شرکتی و پیمانکاران تنظیف و فضای سبز (بالغ بر ۸ میلیارد تومان) کل بدهی های سال ۱۳۹۹ پرداخت شد.

شهردار منطقه ۲ خرم آباد ،در ادامه افزود: اگر خداوند یاری کند در ابتدای سال ۱۴۰۰ حقوق فروردین ماه کارکنان نیز به موقع پرداخت خواهد شد.

حسنوند از سال گذشته به عنوان سال مشارکت حداقلی مردم در پرداخت سالیانه عوارض، وضعیت کرونا، رکود در ساخت و سازها و… به عنوان موانع درآمدی شهرداری منطقه ۲ یاد کرد.

وی به برخی دیگر از مطالبات پیمانکاران و سایر طلب کاران از شهرداری منطقه ۲ در سنوات( ۱۳۹۰ تا ۱۳۹۸ ) اشاره کرد و گفت: عزم خود را جزم کرده ایم تا در کنار پرداخت حقوق کارکنان و اجرای پروژه های عمرانی بخش دیگری از بدهی های شهرداری این منطقه در سنواتی که ذکر شده را پرداخت کنیم.

شهردار منطقه ۲ تصریح کرد: حتی در روزهای پایانی سال گذشته موفق به پرداخت ۴۱۰ سند به ارزش تقریبی ۳ میلیارد تومان از بدهی های منطقه ۲ در سنوات قبل از سال۱۳۹۹ شدیم که با این پرداختی باری از مشکلات مالی از روی دوش شهرداری منطقه برداشته شد.

حسنوند در ادامه به عدم پرداخت مطالبات ۲۰ نفر از نیروهای بازنشسته شهرداری منطقه ۲ در سنوات گذشته که مطالبت شان را نگرفته بودند اشاره کرد و یاد آور شد: خوشبختانه در آخرین روزهای سال گذشته بین ۲۵ تا ۵۰ درصد مطالبات این عزیزان هم پرداخت شد و تلاش می کنیم امسال بخش دیگر مطالبات آنها هم پرداخت شود.

وی تصریح کرد در بخش اجرائیات و آراء صادره به ضرر شهرداری هم حدود ۱۷۰ میلیون تومان پرداخت که بدین ترتیب تعداد زیادی از این پرونده ها، تسویه و مختومه شدند.

گزارش؛محمد فیضی ،آوای لرستان

انتهای پیام/