بوسه معاون سیاسی استاندار بر دستان فرهنگی پیشکسوت لرستان

معاون سیاسی استانداری لرستان در اقدامی جالب بر دستان حسین مهرداد پیشکسوت حوزه تعلیم و تربیت استان بوسه زد و بوسه بر دستان معلم را شایسته این عزیزان دانست.

به گزارش همای سعادت آنلاین،در مراسم افتتاح باشگاه پیشکسوتان لرستان، دکتر بهرام ستاری در اقدامی جالب بر دستان حسین مهرداد پیشکسوت حوزه تعلیم و تربیت استان بوسه زد و بوسه بر دستان معلم را شایسته این عزیزان دانست و گفت :این اقدام به منزله این است که در هر جایگاهی که قرار بگیریم باز هم اصل ما بر مبنای احترام به این قشر بزرگوار است.

سرپرست آموزش و پرورش لرستان گفت:پیشنهاد داده‌ایم که یک محور کار در این باشگاه پایش سلامت فرهنگیان باشد و هفته ای ۲ روز پزشکان در این باشگاه حضور داشته باشند .

سهرابی اظهار داشت:بخش دیگر این باشگاه برای اسکان این عزیزان در نظر گرفته ایم که می توانند در صورت داشتن مهمان از این فضا استفاده کنند.

وی افزود: بحث گردشگری, ورزش ,فرهنگی و هنری دیگر اهداف این باشگاه می باشد و قصد داریم کتابخانه این فضا را نیز تکمیل کنیم.

در مراسم افتتاحیه باشگاه پیشکسوتان به صورت نمادین و به نمایندگی از جامعه فرهنگیان بازنشسته و پیشکسوت از حسین مهرداد استاد و پژوهشگر بازنشسته آموزش و پرورش، رمضان پرورده شاعر و ادیب و فرهنگی بازنشسته، ارسلان(شاپور) جوزایی فرهنگی هنرمند و خوش نوای بازنشسته، امیر یمینی پیشکسوت حوزه روابط عمومی آموزش و پرورش استان و علویه طاهره موسوی از موسسان پردیس آیت اله کمالوند و رئیس سابق این پردیس و از بانوانی که در هشت سال دفاع مقدس در پشت جبهه های نبرد حق علیه باطل خدمات ارزنده ای به رزمندگان داشته اند، تجلیل شد.

همچنین حسین مهرداد به ایراد سخن، رمضان پرورده به شعرخوانی و ارسلان جوزائی به خواندن آواز سنتی و محلی پرداختند.

در ادامه مراسم افتتاحیه بهرام ستاری در یک اقدام صمیمی و دوستانه به مسابقه ی جذاب تنیس روی میز با پیشکسوتان فرهنگی پرداخت.

تنظیم : میلاد رفیعیان

انتهای پیام/