بیمارستان شفا ۲۰ ساله شد/دو دهه خدمت پر افتخار برای مردم

۲۰ سال پیش بود که اولین گام را برای ساخت شفا برداشتیم و کلنگ درمانگاه شفا را به زمین زدیم تا آغاز راهی باشد برای شکل نوینی از خدمات‌رسانی به مردم لرستان.

همای سعادت -یادداشت -آن روز که کلنگ فاز نخست بیمارستان شفا را به زمین زده شد، مدیران این مجموعه با خود عهد بستند در این مسیر جدید که برای ارائه خدمات نوین درمانی به مردم این دیار آغاز کرده‌اند، هرگز دل‌سرد نشده و همواره به فکر بهتر شدن و بهتر خدمات ارائه دادن باشند. از همان ابتدا باور ما در شفا بر این بود که مردم لرستان شایسته بهترین‌ها هستند و همین باور بود که در ۲۰ سال گذشته به ما انگیزه داد تا تلاش کنیم هر روز بهتر از دیروز باشیم و روز به روز برای افزایش سطح رفاه و آسایش هموطنانمان در این حوزه تلاش کنیم.

امروز و در جشن بیست سالگی شفا بر خود می‌بالیم که با توکل بر خداوند و با پشتیبانی و دعای خیر مردم عزیز و تلاش شبانه روزی تمام پرسنل و کادر درمان، فاز سوم بیمارستان شفا نیز تکمیل شده است و بیش از هزار نفر در این مجموعه بزرگ درمانی اشتغال دارند و باعث افتخار است که بیمارستان شفا در خرم‌آباد به عنوان یکی از بزرگ‌ترین بیمارستان‌های خصوصی ایران در حال خدمات رسانی نوین در حوزه درمان می‌باشد.شفا در این برهه حساس به برکت حضور و تلاش کادر متخصص و متعهد خود توانسته است مسیری که از روز اول برای خدمات دهی مطلوب به مردم ترسیم کرده بود را گام به گام بپیماید.

خرسندیم که امروز نظاره‌گر موفقیت‌های شفا در حوزه درمان هستیم و مصمم هستیم که با توکل بر خدا و پشتیبانی و دعای مردم و تلاش همکارانمان بر عهدی که بستیم استوار بمانیم و شفا را آنگونه که شایسته مردم این است در اختیارشان قرار دهیم.

روابط عمومی بیمارستان شفا

انتهای پیام/