دادستان عمومی مرکز لرستان:

تالار «افلاک» خرم آباد به علت تیراندازی‌ در مجالس عروسی پلمب شد

دادستان عمومی و انقلاب مرکز لرستان گفت: تالار «افلاک» به دلیل تیراندازی هوایی،اختلال و لغو پروازهای فرودگاه خرم‌آباد پلمب شد.

به گزارش همای سعادت،علی حسنوند در گفت و گو با رسانه ها اظهار داشت:با توجه به گزارش مدیر فرودگاه خرم آباد و رئیس پلیس اطلاعات و امنیت فرماندهی انتظامی لرستان مبنی بر اینکه این تالار در نزدیکی فرودگاه خرم آباد قرار دارد و تیراندازی های صورت گرفته باعث اخلال امنیتی در روند پروازهای این فرودگاه شده است، دستور پلمب آن صادر شد.

وی افزود:تیراندازی در مراسم عروسی برگزار شده در این تالار پذیرایی باعث لغو تعدادی از پروازهای فرودگاه مرکز استان شده است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان خرم آباد ادامه داد:با توجه به موارد پیش آمده، این موضوع در دستور کار دادستانی قرار گرفت اما با وجود تذکرات متعدد به مدیر تالار و اخذ تعهد از ایشان، متاسفانه توجهی در این زمینه صورت نگرفت که منجر به پلمب این مجموعه شد.

وی با اشاره به رسم تیراندازی هوایی در برخی مراسم‌های شادی و عروسی، گفت: این امر موجب نارضایتی مردم و همچنین وقوع حوادث ناگوار می‌شود که در این راستا برای حفظ امنیت و نظم عمومی با خاطیان دراین‌رابطه برخورد قاطع صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/