تبیین دستاوردهای نظام،ضرورت امروز جامعه ی اسلامی است/ مردمی سازی، مهمترین رویکرد دولت سیزدهم

فرماندار ازنا،تبیین دستاوردهای نظام را ضرورت امروز جامعه ی اسلامی و مردمی سازی را مهمترین رویکرد دولت سیزدهم عنوان کرد.

به گزارش همای سعادت،اولین گردهمایی فعالان فرهنگی اجتماعی شهرستان ازنا باحضور محمدرضا فاتحی،فرماندار ازنا و سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین یحیایی،معاون نهضت اجتماعی کشور قرارگاه حضرت بقیه الله در سالن اجتماعات فرمانداری ازنا برگزار شد.

محمدرضا فاتحی،ضمن خیر مقدم به حجت الاسلام‌ یحیایی، سخنرانی خرداد ماه ۹۸ را به نوعی پیوست بیانیه گام دوم انقلاب دانست و‌ گفت:در این دولت تشکیل حلقه های میانی، گفتمان سازی و جریان سازی مورد تاکید رهبر انقلاب در این سخنرانی در حال تحقق است.

وی با تقدیراز دغدغه مندی جوانان انقلابی،ضرورت امروز جامعه اسلامی تبیین دستاوردهای نظام برای مردم دانست و گفت:دولت سیزدهم برآمده از تفکر ناب و عمیق امامین انقلاب و آرمان های جریان حزب اللهی است واز این رو دشمن برای تخریب و‌تضعیف دولت تمام تلاش خود را خواهد کرد، لذا جریان‌های انقلابی با تبیین درست دستاوردها و خدمات دولت سیزدهم نباید اجازه تحریف و انحراف را به دشمن بدهند.

فاتحی مردمی سازی رایکی از مهمترین و‌اساسی ترین رویکردهای دولت سیزدهم دانست و برگزاری سلسله جلسات جریان انقلابی با بدنه اجرایی را ضروری دانست.

در این‌ نشست صمیمانه که جمعی از جوانان و فعالان فرهنگی جبهه انقلاب حضور داشتند ،حجت الاسلام و‌المسلمین یحیایی با اشاره به بیانات خرداد ماه سال ۹۸ مقام معظم رهبری اشاره کردند و توجه به آن بیانات را برای برنامه ریزی فرهنگی جریانات انقلابی اساسی دانستند.

انتهای پیام/