تجارت الکترونیک فرصتی مناسب برای تولیدات دانش بنیان و استارت آپ ها است

ناظری با اشاره به نقش زیر ساخت های پستی در تحقق شعار سال، گفت: سرویس تجارت الکترونیک فرصتی مناسب برای تولیدات دانش بنیان و استارت آپ ها است.

به گزارش همای سعادت آنلاین، محمد ناظری مدیرکل پست لرستان در دیدار با جهانی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان، سرویس تجارت الکترونیک را فرصتی مناسب برای تولیدات دانش بنیان و استارت آپ دانست و اظهار کرد: در طول این ایام به علت محدودیت هایی که در زمینه تردد وجود داشت، استفاده از بسترها و خدمات پستی به نحو چشم گیری افزایش پیدا کرد به طوریکه تغییرات اساسی در نوع سرویس بصورت امانت و بسته پستی بوجود آمد.

وی خدمت رسانی به مردم از طریق خدمات پستی در طول ایام کرونا را قابل تقدیر دانست و افزود: خدمات پستی در زمره خدمات مورد نیاز و گروه اول در نظر گرفته شده بود، کارکنان پست بدون در نظر گرفتن هیچ محدودیتی در محل کار حاضر شده و به خدمات رسانی به مردم مشغول بودند هیچ خللی در ارائه خدمات پستی بوجود نیامد.

ناظری، پروژه جی نف را برنامه ای مناسب در جهت رفع مشکلات مربوط به دستگاه‌های خدمات رسان که خدمتشان مکان محور است، عنوان کرد.

مدیر کل پست با اشاره به نامگذاری سال توسط مقام معظم رهبری تحت عنوان«تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین» بیان کرد: زیر ساخت ها و بسترهای مناسب پست میتواند در راستای تحقق شعار سال نقش آفرین باشد، بطوریکه تولید کنندگان کالا و خدمات براحتی خواهند توانست محصولات و تولیدات خود را جهت عرضه و فروش در بسترهای پستی به نمایش بگذارند.

انتهای پیام/