تجلیل از برگزیدگان چهارمین دوره مسابقه «خ مثل خبرنگار»

در مراسمی با حضور مدیرکل آموزش و پرورش لرستان از برگزیدگان چهارمین دوره مسابقه «خ مثل خبرنگار» تجلیل شد.

به گزارش همای سعادت،طی مراسمی،با حضور رضا عزتی مدیرکل آموزش و پرورش لرستان،حسین پور عارف، دبیر ستاد بزرگداشت مقام معلم در استان،صیاد درگاهپور مدیراداره اطلاع‌رسانی روابط عمومی آموزش و پرورش لرستان، از برگزیدگان چهارمین جشنواره «خ مثل خبرنگار» که به مناسبت هفته معلم برگزار شده بود، تجلیل شد.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان با قدردانی از اصحاب رسانه، رسالت خبرنگاران را خطیر دانست و گفت:خبرنگار نباید تحت تاثیر افراد و گروه ها قرار گیرند و واقعیت رویداد و اخبار را برای جامعه منتشر کنند.

رضا عزتی به برنامه‌های هفته مقام معلم اشاره کرد و افزود: در این هفته برنامه های مختلفی از جمله مراسم تجلیل از معلمان نمونه استانی با حضور خانواده هایشان و مسئولین استانی،غباروبی گلزار شهدا، دیدار با خانواده معزز شهدا، رونمایی از کتاب روایت خوبان با موضوع معرفی معلمان دلسوز، خلاق و فداکار، رونمایی از کتاب دستاوردهای یک ساله آموزش و پرورش،تشکیل میز خدمت در شهرهای استان و مرکز استان،سخنرانی پیش از خطبه های نمازجمعه،دیدار جمعی از معلمان استان به همراه معلمان دیگر استانهای کشور با مقام معظم رهبری و رئیس جمهور برگزار و انجام می شود .

دبیر ستاد بزرگداشت مقام معلم در استان هم با اینکه انتخاب معلم نمونه درچهار مرحله انجام شده است گفت:طبق دستورالعمل وزارتی در سطح مدرسه، دو هزار ۸۷۳ نفر با پر کردن فرم های خود اظهاری در سامانه انتخاب معلم نمونه شرکت کردند که در این مسیر علاوه بر ارزیابی مدیران و معاونان مدرسه،دانش آموزان هم در نظر سنجی و ارزیابی معلمان خود شرکت کردند.

حسین پور عارف با اشاره به اینکه در نهایت بعد از مرحله مدرسه ای، منطقه‌ای و شهرستانی ۹۱ نفر به مرحله استانی راه یافتند، افزود:شش نفر از معلمان به عنوان معلم نمونه استانی انتخاب شدند.

صیاد درگاه پور رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان با اشاره به برگزاری چهارمین جشنواره«خ مثل خبرنگار» گفت: این جشنواره با رویکرد ارج نهادن خبرنگاران به مقام معلم برگزار می شود که خبرنگاران با روایت خاطره ای از معلمان استان و درج آن در رسانه خود یاد و خاطره فرهیختگان عرصه تعلیم و تربیت را گرامی می‌دارند.

وی افزود:چهارمین دوره مسابقه «خ مثل خبرنگار» که به مناسبت بزرگداشت هفته معلم با طرح «خاطره ای زیبا از تعهد و تلاش معلمان دوران تحصیل خود یا دیگران» برگزار شد که از ۲۸‌ نفر از خبرنگاران در این مسابقه شرکت کردند،تجلیل به عمل آمد.

نفرات برگزیده چهارمین دوره مسابقه «خ مثل خبرنگار» به شرح زیر است؛سید احمد موسوی،ابراهیم‌شریفی،امین پارسا،مهران مریدی،نصراله صیاد،سجاد دالوند،هادی کردعلیوند،فرشید گله دار علی عبداله زاده،محدثه مقدم،نسرین بیرانوند،فاطمه سعادت راد،سمیرا حسن زاده.

انتهای پیام/