تجلیل از دانشجویان برتر دانشگاه علمی_کاربردی پلدختر به مناسبت روز دانشجو

به مناسبت روز دانشجو درآیینی ، با حضور “زهرا محمودی” رییس ، “فضل الله رضایی معاون وکاییدی کارشناس فرهنگی و اموردانشجویی مرکز علمی کاربردی آریا گچ پلدختر ازدانشجویان برتر علمی رشته های مختلف این مرکز تجلیل شد.

به گزارش همای سعادت،در این آیین از سوی مرکز علمی کاربردی آریا گچ پلدختر از “علی امیری” پوردر رشته کاردانی ایمنی کار و حفاظت فنی ، “عباس نصرالله زاده” کاردانی برق صنعتی و احمد پاپی پور”کارشناس صنایع شیمیایی  با اهدا لوح تقدیر و هدیایی تجلیل به عمل آمد.همچنین در این آیین از رضا جوادی در رشته ورزشی کوهنوردی با اهدا لوح وهدایایی تجلیل شد.

رییس مرکز علمی کاربردی آریاگچ پلدختر در حاشیه این مراسم با تبریک ۱۶ آذر روز دانشجو به دانشجویان اظهارکرد: با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مبارزه با استکبار در روز ۱۶ آذر۱۳۲۲، روز دانشجو را به تمام دانشجویان کشور به ویژه مرکز علمی کاربردی آریا گچ پلدختر، اساتید و همکاران دانشگاهی تبریک گفته و موفقیت همه دانشجویان را جهت تولید علم و تلاش روزافزون برای نیل به اهداف بلندایران اسلامی خواستارم.
 
زهرا محمودی افزود:روز دانشجو فرصت مغتنم و مقدسی است تا در راستای ارج نهادن به اهداف علمی دانشجویان به عنوان مغز متفکر جامعه و ارتقا سطح کیفی رشته های علمی و عملی از آنان تجلیل شود.

وی یادآورشد: تربیت و آموزش دانشجویان همراه با تقویت اعتقاد مذهبی ودینی و افزایش مهارت و کارآفرینی فنی و حرفه ای و افزایش اشتغال از اهداف مرکز علمی کاربردی است.

عکس وخبر:اسم ااسماعیل پور

انتهای پیام/