تحقق شعار سال با تکیه بر ظرفیت های داخلی امکان پذیر است

زیویار با بیان اینکه با تکیه بر ظرفیت های داخلی و توجه به تولید علم و دانش، توانایی های زیادی در عرصه های مختلف علمی، پژوهشی کسب کرده ایم،گفت: در حوزه های اقتصادی و دانش بنیان هم می توانیم با تکیه بر این ظرفیت ها، موفق باشیم.

به گزارش همای سعادت آنلاین، فرهاد زیویار استاندار لرستان صبح امروز با فرمانداران و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان دیدار و گفتگو کرد.

وی با اشاره به نامگذاری شعار سال توسط مقام معظم رهبری به سال تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین، از مسئولان و مدیران استان خواست تا با برنامه ریزی منسجم ،برنامه‌های سالانه خود را در قالب تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در بازه های زمانی کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت تدوین کنند.

استاندار خاطرنشان کرد: همانگونه که با تکیه بر ظرفیت های داخلی و توجه به تولید علم و دانش، توانایی های فراوانی در عرصه های مختلف علمی ،پژوهشی به دست آورده ایم ، مطمئنا در حوزه های اقتصادی و اشتغال آفرین با رویکرد دانش بنیان نیز با تکیه بر ظرفیت های داخلی میتوانیم به قله های موفقیت دست یابیم.

زیویار با تاکید بر ضرورت جهاد تبیین، آن را یکی دیگر از وظایف مهم مدیران انقلابی برشمرد و افزود: امروز لازم است برای مقابله با هرگونه انحراف و تحریف در گفتمان و ارزش‌های انقلاب اسلامی همه ما در این عرصه بیش از پیش با احساس مسئولیت بیشتری در این عرصه فعالیت کنیم.

گفتنی است این اولین دیدار اعضای شورای اداری استان در سال جدید بود که به منظور استفاده بهینه و صرفه جویی در وقت مدیران و دید و بازدیدهای معمول انجام شد.

انتهای پیام/