از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون؛

تحویل ۳ هزار واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد لرستان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان گفت: سه هزار واحد مسکونی از ابتدای فعالیت دولت سیزدهم تاکنون تحویل مددجویان این نهاد شده است.

به گزارش همای سعادت به نقل از ایرنا، جلال شیخ پور روز دوشنبه در آیین “جشن نیکوکاری” دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی لرستان اظهار داشت: تلاش های مستمری در راستای تامین مسکن مددجویان به عنوان یک خدمت گران قیمت صورت گرفته و از ابتدای دولت سیزدهم پنج هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در لرستان احداث که تاکنون سه هزار واحد تحویل شده است.

وی با اشاره به اینکه یکی از اهداف این نهاد حمایتی، خودکفایی مددجویان است ادامه داد: در حوزه اشتغال‌زایی نیز با ۹ هزار میلیارد ریال اعتبار ۱۳ هزار فرصت شغلی برای مددجویان استان ایجاد شده است.

شیخ پور بیان کرد:خم اکنون۳۷ هزار دانش آموز، سه هزار دانشجو و ۹۰۰ نخبه علمی و ورزشی تحت حمایت این نهاد قرار دارند و در راستای برپایی جشن احسان و نیکوکاری ۲۵۰ پایگاه در استان ایجاد شده است تا کمک‌های مردم از طریق پایگاه‌های امدادی و مراکز نیکوکاری به‌صورت غیرحضوری دریافت شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان عنوان کرد: شماره کارت ۰۴۹۵-۵۰۰۳-۹۹۷۹-۶۰۳۷ به‌نام کمیته امداد و کد دستوری #۰۶۶*۸۸۷۷* برای دریافت کمک‌های مردمی به‌صورت غیرحضوری در نظر گرفته شده است.

شیخ پور با اشاره به طرح اکرام ایتام در لرستان بیان کرد: مردم می‌توانند با ارسال عدد ۱ به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۶۶ و یا مراجعه به سایت ekram.emdad.ir در این طرح شرکت کنند.

به گفته وی جشن نیکوکاری همزمان با سراسر کشور از ابتدای بهمن‌ماه آغاز شده است و تا ۲۲ اسفندماه ادامه دارد که ۲۰۰ میلیارد ریال نیز سال گذشته در این راستا با کمک مراکز نیکوکاری لرستان جمع‌آوری شد.

انتهای پیام/