تدوین ” نقشه مهندسی فرهنگی استان ” یک ضرورت است

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان، گفت: تدوین ” نقشه مهندسی فرهنگی لرستان” تکلیفی بر دوش دستگاه های فرهنگی استان است.

به گزارش همای سعادت به نقل از روابط عمومی، جلسه کمیته فرهنگ، هنر و رسانه شورای فرهنگ عمومی استان صبح چهارشنبه پنجم خرداد ماه با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، معاون فرهنگی و کارشناس دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی اداره کل و نمایندگان دستگاه های فرهنگی عضو شورا با دستور کار تدوین اولویت های فرهنگی استان در سالن جلسات شهید حیدریان این اداره کل برگزار شد.

احمد حسین فتایی در این جلسه با تاکید بر لزوم اهتمام جدی اعضا نسبت به تدوین ” نقشه مهندسی فرهنگی استان “،گفت: این یک تکلیف است و باید متوجه باشیم که اگر این فرصت از دست برود باید در آینده پاسخگوی مشکلات و معضلات اجتماعی به وجود آمده به دلیل این سهل انگاری باشیم.

دبیر شورای فرهنگ عمومی استان لرستان،ادامه داد: اگر به استقبال مسائل نرویم و برای رفع آنها راهکارهای کارشناسانه شده ارائه ندهیم، این مسائل در آینده به معضلاتی تبدیل می شوند که قابلیت بحران زایی خواهد داشت. 

لازم به ذکر است بنا بر اعلام شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور، تدوین نقشه مهندسی فرهنگی کشور به عنوان یک سند بالادستی، یک ضرورت است که در استانها توسط شورای فرهنگ عمومی و با تدوین اولویت های فرهنگی استان دنبال می شود.

انتهای پیام/