تشدید نظارت بر بازار «شب یلدا» لرستان /با متخلفان برخورد قانونی می شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان از تشدید نظارت گشت های مشترک ویژه بازار «شب یلدا» در این استان خبر داد.

به گزارش همای سعادت آنلاین، سیروس ابراهیمی،امروز در جلسه تنظیم بازار در محل سالن جلسات استانداری لرستان، اظهار کرد: ما در طول سال معمولاً عملیات تنظیم بازار را داریم ولی بعضی اوقات در سال که حجم خرید مردم مانند «شب یلدا» زیاد است اقلامی مانند آجیل و خشکبار، میوه و تره بار و شیرینی در اولویت نظارت قرار دارند.

وی افزود:در این جلسه مصوب شد که از امروز عصر اکیپ های مشترک سازمان تعزیرات، بازرسی جهاد کشاورزی، صنعت،معدن و تجارت استان و همکاران در استانداری در بازار نظارت ها را تشدید کنند.

ابراهیمی عنوان کرد: روی بیشتر اجناس نرخ تولید و مصرف وجود دارد، اما در مابقی اجناس که این وضعیت وجود ندارد تیم های بازرسی نظارت خواهند کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ادامه داد: اکیپ های نظارتی با بررسی فاکتورها و اتیکت ها با موارد تخلف برخورد خواهند کرد.

ابراهیمی در ادامه در مورد وضعیت گوشت قرمز در استان اظهار کرد: در استان کسری گوشت قرمز نداریم اما تا چند وقت پیش برای حمایت از دامداران مجوز صادرات به خارج از استان را صادر کردیم.

وی افزود: برای ارائه ی خدمات بهتر به هم استانی ها فعلا صادرات گوشت قرمز از استان را متوقف کردیم.

معاون استاندار لرستان گفت: مصوب شد تولید کنندگان گوشت قرمز در استان ماهیانه ۲۰۰ تن گوشت منجمد تولید و به بازار ارائه دهند.

ابراهیمی همچنین در مورد عرضه ی ماهی ویژه شب یلدا عنوان کرد: در اداره کل جهادکشاورزی آمادگی لازم برای عرضه ی ماهی به قیمت ۱۰۰هزار ریال پایین تر از نرخ بازار وجود دارد.

وی، عملکرد سازمان جهاد کشاورزی لرستان را درحوزه نظارت کالا مصرفی دربازار خوب ارزیابی کرد و گفت: در این مدت این سازمان ،عملکرد مطلوبی هم در عرضه کالای مصرفی وهم درنظارت برکالا داشته که باعث رضایتمندی است و ما نیز از این همکاری ومدیریت آنها تشکر می کنیم.

ابراهیمی در پایان گفت:درحال حاضر هیچ گونه کمبودی درزمینه کالای مصرفی دراستان نداریم و به اندازه کافی کالای مصرفی در بازار موجود است.

انتهای پیام/