تشریح برنامه های هفته بسیج دانش آموزی در لرستان

مسئول بسیج دانش آموزی لرستان برنامه های هفته بسیج دانش آموزی را در این استان تشریح کرد.

به گزارش همای سعادت آنلاین،سرهنگ مسعود مسعودی‌زاده با اشاره به آغاز هفته بسیج دانش‌آموزی،اظهار داشت: هفته بسیج دانش‌آموزی امسال از ششم تا سیزدهم  آبان ماه با قرائت میثاق نامه توسط دانش‌آموزان پیش از خطبه‌های نماز جمعه در سراسراستان آغاز شده است.

وی افزود: فضاسازی محیطی مدارس، برگزاری رزمایش کمک‌های مومنانه و توزیع لوازم‌التحریر در مناطق روستایی و دورافتاده، آیین معارفه فرمانده واحدهای پیشگام بسیج، دیدار با خانواده شهدای دانش‌آموز، دیدار با دانش‌آموزان با ائمه جمعه از جمله برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی در استان است.

مسئول بسیج دانش‌آموزی لرستان با اشاره به دیدار اعضای کنگره همفکری دانش‌آموزی با نماینده ولی فقیه در لرستان به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی عنوان کرد: کنگره همفکری دانش‌آموزی در استان متشکل از ۱۰ دانش آموز دختر و پسر تحت عنوان مجمع فاطمی و علوی به نمایندگی از دانش آموزی بسیجی استان در سطح کشور پیگیر مسائل دانش آموزان و آموزش و پرورش هستند.

وی بیان کرد: غبارروبی گلزار شهدا، برگزاری مسابقه نقاشی و کتابخوانی با موضوع استکبارستیزی، برگزاری نشست‌های بصیری با موضوع  جهاد تبیین، راه‌اندازی پویش دنیای بدون تاریکی و ایران قوی در فضای مجازی از دیگر برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی در استان است.

مسعودی‌زاده با بیان اینکه لیگ علمی پایا تنها مسابقه تیمی دانش‌آموزی در کشور در حوزه‌های مختلف است،گفت:خوشبختانه امسال در لیگ علمی پایا ویژه دانش‌آموزان دو تیم از شهرستان بروجرد مقام چهارم کشوری کسب کردند که در روزهای آینده از آنها تقدیرمی‌شود.

وی با اشاره به صدور بیانیه استکبار ستیزی توسط دانش‌آموزان در فضای مجازی، تصریح کرد: با توجه به حوادث اخیر و تلاش جبهه استکبار به سرکردگی آمریکا که دانش‌آموزان و عفاف و حجاب را مورد هدف قرار داده‌اند ترویج و بصیرت‌افزایی در میان دانش‌آموزان ضرورت دارد که خوشبختانه در این زمینه در مدارس استان اقدامات بسیار خوبی انجام شده است.

 مسئول بسیج دانش‌آموزی لرستان، خاطرنشان کرد: جامعه هدف بسیج دانش‌آموزی در لرستان ۲۲۶ هزار نفر است که تاکنون ۱۰۲ هزار دانش‌آموز عضو بسیج دانش‌آموزی هستند.

تسنیم

انتهای پیام/