تشریح جزئیات طرح فاز ۸ توسعه شبکه ارتباطات سیار در لرستان

در راستای خدمت رسانی به هم استانیهای عزیز لرستانی ، عملیات توسعه پوشش شبکه همراه اول با اجرای طرح فاز هشت در لرستان در حال اجرا و پیشرفت مطلوبی دارد .

به گزارش همای سعادت به نقل از روابط عمومی ،سید محمد قاسمی مدیر مخابرات منطقه لرستان ضمن اعلام این خبر، در این باره تصریح کرد: طرح فاز هشت توسعه شبکه ارتباطات سیار استان در دو بخش ایجاد سایت‌های جدید و ارتقای تکنولوژی ۴G/۳G سایت‌های موجود استان به منظور تکمیل پوشش و افزایش ظرفیت شبکه در سطح شهر خرم آباد و سایر شهرهای استان اجرا می‌شود.

وی افزود: احداث ۶۰ سایت جدید در برنامه قرار دارد که تاکنون ۱۷ سایت در سطح استان راه‌اندازی شده و با افزایش کیفیت مکالمات و افزایش قابل توجه سرعت دیتای همراه اول در آن مناطقی که نصب شده به مشکلات موجود در آن منطقه پایان داده است.

قاسمی اظهار کرد: در بخش دوم فاز هشت توسعه ۴۶۹ سایت ارتقای تکنولوژی نسل سوم و چهارم سایت های موجود در دستور کار است که با تلاش متخصصان مخابرات لرستان تاکنون ۴۱۲ سایت که تجهیزات آن تحویل استان شده، نصب و راه‌اندازی شده است.

مدیر مخابرات منطقه لرستان یکی از ویژگی‌های اصلی فاز هشت را تعداد زیاد سایت‌های جدید در سطح شهر ها عنوان کرد و گفت: تکمیل پوشش و افزایش ظرفیت شبکه ارتباطات در استان مستلزم همکاری سازمان‌های اجرایی استان و همیاری و مساعدت همشهریان در نصب این سایت‌ها در مکان‌های تعیین شده است.
انتهای پیام/