پیام تشکر مدیر کل آموزش و پرورش لرستان از حضور حماسی فرهنگیان و دانش‌آموزان در راهپیمایی۲۲ بهمن

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان در پیامی از حضور حماسی و بابصیرت فرهنگیان و دانش‌آموزان این استان در راهپیمایی ۲۲ بهمن تشکر کرد.

به گزارش همای سعادت آنلاین، رضا عزتی،مدیرکل آموزش و پرورش لرستان ،در پی حضور حماسی و بابصیرت فرهنگیان و دانش‌آموزان این استان در راهپیمایی ۲۲ بهمن پیامی صادر کرد.

متن پیام به این شرح است؛

بار دیگر صدای گام های استوار، همت سترگ، عزم راسخ و قلبهای مملو از شور و ایمان شما مردم متدین و ولایتمدار لرستان به ویژه جامعه بزرگ فرهنگیان و دانش آموزان استان در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، این حماسه بزرگ مردمی را به تجلی گاه و آوردگاه باشکوه و عظمت در برابر توطئه دشمنان خارجی و منافقان کوردل در وقایع اخیر تبدیل کرد و یکبار دیگر همدلی و همبستگی و پیوند دوباره ملت با نظام و آرمانهای انقلاب اسلامی را به نمایش گذاشت.

خداوند بزرگ را به شکرانه این اتحاد قوی و پایمردی بی نظیر سپاس فراون گفته و برخود لازم می دانم از حضور قاطع آحاد مردم انقلابی، بصیر، شجاع و با ایمان لرستان به ویژه قشر فرهیخته فرهنگیان و همچنین دانش آموزان عزیز و اولیا آنان تقدیر و تشکر کرده و عزت و پایندگی روز افزون نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبری عظیم الشان انقلاب امام خامنه ای (مدظله العالی) را از خداوند متعال مسئلت می دارم.

انتهای پیام/