تعامل و همکاری دستگاه قضا و نیروی انتظامی موجبات ایجاد امنیت مطلوب و پایدار خواهد بود

فرمانده انتظامی استان گفت: تعامل و همکاری مجموعه دستگاه قضا و نیروی انتظامی بعنوان بازوان قدرتمند ولایت ، نظام و قوه قضائیه موجبات ایجاد امنیت مطلوب و پایدار خواهد بود.

به گزارش همای سعادت به نقل از پایگاه خبری پلیس، در جلسه تعاملی پلیس و دستگاه قضا در محل دفتر فرماندهی انتظامی شهرستان خرم آباد سردار “حاجی محمد مهدیان نسب” ضمن تقدیر از عملکرد مجموعه دستگاه قضایی استان و بالاخص مرکز استان در بحث تعامل و حمایت همه جانبه از نیروی انتظامی در برخورد با هنجار شکنان و مخلان نظم و امنیت عمومی اظهار داشت: بی شک تعامل و همکاری مجموعه دستگاه قضایی و نیروی انتظامی بعنوان بازوان قدرتمند ولایت ، نظام و قوه قضائیه موجبات ایجاد امنیت مطلوب و پایدار خواهد بود .

وی افزود : تعامل هرچه بیشتر نیروی انتظامی و دستگاه قضا، آثار و برکات مفیدی دارد که بدون تردید خروجی آن موجب خدمت رسانی بهتر به مردم و رضایت حداکثری آحاد جامعه می شود.

در ادامه “علیپور” سرپرست دادستانی مرکز استان از حمایت دستگاه قضا و برخورد قاطع پلیس با هرگونه هنجار شکنی و مخلان نظم و امنیت عمومی خبر داد و بیان داشت : یکی از ارکان مهم نظام و حاکمیت مقوله امنیت است و اگر این امر مهم در سطوح مختلف جامعه احساس نشود بنیان آن نظام متزلزل و خدشه دار خواهد شد از این رو امنیت در جامعه یک نعمت الهی است که بسیاری از جوامع از این نعمت بی بهره هستند .

وی در ادامه بنابر فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند ؛ امنیت یکی از دستاوردهای مهم نظام مقدس جمهوری اسلامی است که بحمدالله تاکنون و باتلاش و هم افزایی تمامی ارکان نظام تحقق یافته است گفت: نیروی انتظامی بازوی توانمند دستگاه قضایی در راستای تحقق عدالت و امنیت است و هدف مشترک دستگاه قضایی و نیروی انتظامی تحقق امنیت و عدالت و اجرای صحیح قانون است .

سرپرست دادستانی عمومی و انقلاب شهرستان خرم آباد برخورد قاطع با هنجار شکنان و اخلالگران نظم و امنیت عمومی را یکی از برنامه های دستگاه قضایی و نیروی انتظامی برشمرد و افزود : با هر نوع حرکتی که از سوی هر فرد یا افرادی که مخل نظم وامنیت عمومی وموجبات سلب آسایش مردم باشد قطعا برخورد قاطع انتظامی و اشد مجازات قضایی برای آنان در نظر گرفته خواهد شد .

سرهنگ “عباس دولتشاهی” فرمانده انتظامی شهرستان گزارشی از عملکرد مجموعه انتظامی شهرستان خرم آباد ارائه و از همکاری و تعامل دستگاه قضایی با پلیس قدردانی و بیان داشت : خدمت به مردم و ارتقاء احساس امنیت از وظایف مشترک نیروی انتظامی و قوه قضاییه است که هر دو دستگاه با تعامل و ارتباط منطقی می توانند منشا خدمات ارزنده به جامعه باشند .

در پایان جلسه ضمن بیان دیدگاه ها و استماع نظرات طرفین ، تصمیماتی در راستای انجام بهینه ماموریت های محوله اتخاذ شد .
انتهای پیام/