تعداد شهرک های صنعتی در لرستان به ۲۱ شهرک افزایش می یابد

مدیر عامل شهرک های صنعتی لرستان گفت:تعداد شهرک های صنعتی در استان به ۲۱ شهرک افزایش می یابد.

به گزارش همای سعادت آنلاین ،بختیار رازانی اظهار داشت: شهرک صنعتی شماره چهار خرم آباد و شهرک صنعتی شماره سه بروجرد بیش از پنج سال است که مصوبه از هیات وزیران گرفتند ولی به دلیل نبود زمین و یا مخالفت برخی از ارگانها این کار اجرایی نشده است.

وی افزود: یکی از مصوبات سفر ریاست جمهوری، احداث شهرک های صنعتی در استان بود که در این راستا پیگیری های لازم انجام شد و جلساتی برگزار گردید که جانمایی شهرک شماره چهار خرم آباد و شهرک شماره سه بروجرد جانمایی شده و پیش بینی می شود در صورتی که موانع برطرف گردد، این دو شهرک سال آینده در استان ایجاد شود.

مدیر عامل شهرک های صنعتی لرستان عنوان کرد: در حال حاضر ۱۹ شهرک صنعتی در هزار و ۶۰۰ هکتار زمین وجود دارد که در صورت احداث این دو شهرک، تعداد شهرک های صنعتی استان به ۲۱ شهرک افزایش می یابد.

وی تصریح کرد: در ۱۰ ماهه اول امسال ۸۰ سرمایه گذار متقاضی سرمایه گذاری در واحدهای شهرک صنعتی استان بودند که قرارداد با این سرمایه گذاران منعقد شد.

رازانی گفت: شهرک های صنعتی در توسعه اقتصادی استان می توانند نقش موثری داشته باشند که حمایت از این واحدها، احیای واحدهای راکد و رفع مشکلات در دستور کار قرار دارد.
سفیر افلاک

انتهای پیام/