تفاهم‌نامه همکاری مشترک آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک و دانشگاه لرستان منعقد شد

همزمان با هفته پژوهش و فناوری لرستان،تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین دانشگاه لرستان و آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان، منعقد و مبادله شد.

به گزارش همای سعادت آنلاین، در نشست مشترک دکتر علی نظری، رئیس دانشگاه لرستان و مهندس رضا مسعودی، مدیر آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک لرستان که روز دوشنبه، ۱۴ آذرماه در حوزه ریاست دانشگاه لرستان برگزار شد دو طرف بر گسترش همکاری‌های مشترک علمی، پژوهشی، تحقیقاتی و آزمایشگاهی، تأکید کردند.

بخشی از این تفاهم‌نامه مربوط به گسترش همکاری‌های دوجانبه بین آزمایشگاه مرکزی دانشگاه لرستان و آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک لرستان است.برگزاری کارگاه‌ها، نشست‌ها و سمینارهای مشترک از دیگر موضوعات همکاری‌های دوجانبه بین دانشگاه لرستان و آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک لرستان است.بازدیدهای مشترک علمی و همیاری دوجانبه در تهیه پایان‌نامه‌های تحصیلات تکمیلی و طرح‌های کاربردی تحقیقاتی و پژوهشی از دیگر زمینه‌های همکاری مشترک است.

در این نشست، دکتر مصطفی کرم‌پور، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه لرستان و دکتر علی فرمانی، رئیس آزمایشگاه مرکزی دانشگاه لرستان، ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های پژوهشی، تحقیقاتی و آزمایشگاهی دانشگاه لرستان را تشریح کردند.

انتهای پیام/