تقدیر رئیس فدراسیون اسکواش از سرپرست اداره کل ورزش وجوانان لرستان

رئیس فدراسیون اسکواش به پاس تلاش های شبانه روزی در استانداردسازی خانه اسکواش خرم آباد با اهدایی لوح سپاس از خدمات سید« آرش قیاسیان »سرپرست ادره کل ورزش و جوانان لرستان به اسکواش تقدیر کرد.

به گزارش همای سعادت آنلاین، دکتر «مسعود سلیمانی» رئیس فدراسیون اسکواش در مجمع عمومی هیات اسکواش استان به پاس تلاش های شبانه روزی در استانداردسازی خانه اسکواش خرم آباد با اهدایی لوح سپاس از خدمات سید« آرش قیاسیان »سرپرست ادره کل ورزش و جوانان لرستان به اسکواش تقدیر کرد.

مسعود سلیمانی رئیس فدراسیون اسکواش با اشاره به پیشینه و کارنامه کاملا ورزشی و مدیریت جهادی سید آرش قیاسیان در عرصه ورزش انتخاب وی بعنوان سکاندار ورزش و جوانان لرستان را نشان از لیاقت ،توانمندی ومدیریت جهادی وی عنوان کرد.

وی با تقدیر از وزیر ورزش و استاندار ورزسی وورزش دوست استان خواستار حمایت از برنامه های مدون وکلاسیک قیاسیان برای توسعه ورزش لرستان شد.

سلیمانی نیز با کم نظیر خواندن دستاوردهای ورزش لرستان گفت: این که اداره کل ورزش و جوانان استان لرستان با این مشکلات و کمبودهای زیر ساختی توانسته این حجم از موفقیت، مدال آوری و میزبانی از رویدادهای مهم را به انجام برساند، کاری بزرگ و در خور تقدیر است.

وی با تاکید بر لزوم استفاده از تمامی ظرفیتها در راستای پیشبرد اهداف هیئت گفت: شخصا بر روی استان لرستان حساسیت ویژه ای دارم چرا که این استان را دارای ظرفیت و توان بسیار بالایی می دانم.

رئیس فدراسیون اسکواش با بیان این که لرستان می تواند به مرکز استعدادیابی اسکواش کشور مبدل شود، عنوان کرد: قطعا اسکواش لرستان این توانایی را دارد که یکی از استانهای سرآمد کشور شود و ما نیز در این راه هیئت استان و ورزشکاران لرستان را حمایت می کنیم.

در این جلسه مدیرکل ورزش و جوانان استان لرستان با اشاره به موفقیت های ورزش استان طی سالیان اخیر گفت: ظرفیت و پتانسیل ورزش در استان لرستان به قدری بالا است که می توان انتظار رشد و ظهور قهرمانان نام آور حتی در رشته های نوپا را داشت.

قیاسیان تصریح کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان لرستان با هر چه در توان دارد از اسکواش همانند تمامی رشته های دیگر، حمایت خواهد کرد.

شایان ذکر است، در پایان این نشست سلیمانی رئیس فدراسیون با اهدای “لوح سپاس” به جهت اقدامات صورت گرفته در امر توسعه و گسترش این رشته بویژه تلاش ها برای مهیا کردن استادارد سازی کورت های استاندارد در لرستان از قیاسیان مدیرکل ورزش و جوانان استان تجلیل کرد.

برنا
انتهای پیام/