تمدیدارزیابی دستگاه‌های اجرایی لرستان در جشنواره شهید رجایی تا ۱۹ خرداد ماه

ارزیابی دستگاه‌های اجرایی لرستان در جشنواره شهید رجایی تا ۱۹ خرداد ماه تمدید شد.

به گزارش همای سعادت، جلسه شورای اداری استان به ریاست دکتر خادمی استاندار لرستان، نماینده ولی فقیه در استان، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، معاونین استاندار و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

 

 

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان به انتخاب دستگاه های برتر در جشنواره شهید رجایی اشاره کرد، وگفت : به دلیل وجود بیماری کرونا که در حال حاضر کل کشور درگیر این بیماری هستند، ارزیابی دستگاه های اجرایی استان تا ۱۹خردادماه سال جاری تمدید شده است.

 

حسن‌پور اظهار داشت : امسال در حوزه ارتقا و بهبود عملکرد دستگاه های اجرایی و اجرای اصلاح برنامه نظام اداری، ۵دستگاه را با جمع امتیازهای شاخص های عمومی و اختصاصی انتخاب خواهیم کرد و ۲ دستگاه که بیشترین رشد را در شاخص های مورد نظر داشته اند مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

 

وی ،افزود : برگزاری این جشنواره توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان به عنوان دبیرخانه صورت میگیرد و نحوه برگزاری آن به شورای راهبری و توسعه مدیریت استان محول شده است.

 

‍ رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در ادامه ، گفت : اعتبارات عمرانی استانی لرستان در سال ۱۳۹۹ بالغ بر ۱۰۰۰ میلیارتومان و اعتبارات عمرانی ملی استان بالغ بر ۵۴۰میلیارد تومان است.

.

 

حسن پور،عنوان کرد: اعتبارات عمرانی سال ۱۳۹۹ استان از محل تملک دارایی های سرمایه ای استانی، ۳ درصد نفت و گاز، ۲۷/۰ درصد ارزش افزوده، راه روستایی بالغ بر ۸/۳۲۷ میلیارد تومان می باشد، همچنین مبلغ ۶/۳۷ میلیاردتومان نیز در قالب تبصره ۱۹ به استان ابلاغ گردیده که با احتساب این ابلاغ، این اعتبارات به مبلغ ۴/۳۶۵ میلیارد تومان می باشد.

 

وی افزود: از محل اعتبارات قانون استفاده متوازن از امکانات کشور هم ۴/۶۳۴ میلیارد تومان  به  اعتبارات استان لرستان به خاطر شاخص‌های محرومیت افزوده شده است.

 

حسن پور تصریح کرد: لذا کل اعتبارات عمرانی استانی سال ۱۳۹۹، بالغ بر ۱۰۰۰ میلیارد تومان می باشد.

 

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی یادآوری کرد: در پیوست شماره (۱) قانون بودجه سال ۱۳۹۹ استان لرستان دارای ۶۸ پروژه ملی است که اعتبار مصوب آنها در قانون بودجه حدود ۵۴۰ میلیارد تومان می باشد.

 

وی در خصوص اعتبارات هزینه ای ،عنوان کرد: ۷/۴۰۰ میلیارد تومان اعتبارات هزینه‌ای دستگاه‌های اجرایی تابع بودجه هزینه‌ای استان امی باشد.