تهیه ۱۲ مستند توسط گروه جهادی شهید کاظمی

مسئول گروه جهادی شهید احمد کاظمی گفت: ۱۲ مستند از فعالیت گروه‌های جهادی،سال گذشته توسط گروه جهادی شهید کاظمی تهیه شد.

به گزارش همای سعادت، سجاد رشنو در گفتگو با سفیرافلاک، با اشاره به هفته بسیج سازندگی،اظهار داشت:گروه‌های جهادی ما عمدتاً از گروه‌های دانشجویی هستند اما دامنه فعالیت‌شان بستگی به محلات و اهداف مورد نظر دارد و هر گروهی متناسب با برنامه‌های خود فعالیت می‌کند، گروه‌های جهادی در زمینه‌های رسانه‌ای، عمرانی، پزشکی، فرهنگی، اجتماعی و دیگر زمینه‌ها کارهای مختلفی انجام می‌دهند.

وی افزود:گروه جهادی شهید احمد کاظمی یک گروه جهادی رسانه‌ای است که علاوه بر مناطق محروم حاشیه شهر در شهرستان‌ها حضور دارد و تقریباً چهار سال است که فعالیت می‌کند.

مسئول گروه جهادی شهید احمد کاظمی تصریح کرد:این گروه جهادی معمولاً به عنوان یک گروه رسانه‌ای در کنار سایر گروه‌های جهادی پوشش خبری و مستندسازی سایر گروه‌های جهادی را برعهده دارد، علاوه بر این در بخشی از فعالیت‌هایش جهاد تبیین، سواد رسانه‌ای و روشنگری را در جامعه هدفش انجام می‌دهد.

رشنو بیان کرد:بخشی از کار ما جهاد تبیین و سواد رسانه است که در مناطق حاشیه شهر انجام می‌شود، در سال گذشته نشست‌های مختلفی با حضور اقشار مختلف مردم برگزار و بالغ بر ۱۲ مستند از کار و فعالیت گروه‌های جهادی تهیه شد.

وی عنوان کرد: در گذشته عمده فعالیت‌ها در حیطه‌های فرهنگی، اجتماعی، عمرانی و پزشکی انجام می‌گرفت اما اکنون آگاه‌سازی، یادگیری و آموزش انجام می‌شود برای مثال به کشاورزان آموزش‌های مختلف داده می‌شود.

انتهای پیام/