توزیع ۲۵۰ قلم تجهیزات اطفاء حریق در لرستان

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان گفت: ۹۵۰ قلم تجهیزات اطفاء حریق با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد تومان در ۱۱ شهرستان استان توزیع شد.

به گزارش همای سعادت آنلاین، شیرزاد نجفی در مراسم توزیع لوازم اطفاء حریق به ۱۱ شهرستان استان، ضمن ارائه گزارشی از ۱۵۰ نقطه بحرانی استان، اظهار داشت:به منظور آمادگی کامل پرسنل نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی استان و شهرستان ها و برای جلوگیری و مقابله با آتش سوزی در سطح جنگل‌ها و مراتع این لوازم توزیع شد.

وی به فصل حریق و خشک شدن سطح جنگل ها و مراتع اشاره کرد و افزود: ۱۴ قلم از تجهیزات مقابله با حریق که در مجموع ۹۵۰ قلم از قبیل موتور سیکلت، دستگاه دمنده، فلکسی بک، لباس های ضد حریق، شن کش، بیل و… با اعتبار ۲ میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی فراهم شده است.
 
نجفی با ابراز رضایت از هماهنگی و عملکرد نیروها تصریح کرد: نقش مهم مردم محلی در جلوگیری از گسترش آتش سوزی در سطح جنگل ها و مراتع، بر هیچکس پوشیده نیست، لذا انتظار داریم کمافی سابق مردم محلی یاری رسان منابع طبیعی استان باشند.

مدیر کل منابع طبیعی لرستان گفت: از روستاییان، بهره برداران، دهیاران و شوراهای روستا درخواست داریم نسبت به آتش‌سوزی در سطح جنگل ها و مراتع حساسیت نشان داده و با مشاهده آتش سوزی حتما مراتب را با شماره تلفن امداد جنگل و مرتع ۱۵۰۴ و ۱۳۹ اطلاع رسانی کنند تا همکاران ما در یگان حفاظت منابع طبیعی سریعا به موضوع رسیدگی کنند.

انتهای پیام/