توقیف سانتافه با ۶۳۰ کیلو گرم تریاک در لرستان

فرمانده انتظامی لرستان از توقیف یک دستگاه سانتافه و کشف ۶۳۰ کیلو گرم تریاک در ورودی شهرستان “خرم آباد” خبر داد.

به گزارش همای سعادت آنلاین، سردار”یحیی الهی” در تشریح این خبر، اظهار داشت: در پی اشراف اطلاعاتی پلیس مبنی حمل مقادیری مواد مخدر توسط ۲ سوداگر مرگ با ۲ دستگاه سواری سانتافه و سمند از استان های جنوبی به استان های همجوار، موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با تشکیل اکیب های ویژه در محورهای مواصلاتی لرستان مستقر و با شناسایی سواری سانتافه، آن را در وردی “خرم آباد” متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان گفت: در بازرسی از سانتافه مورد نظر مقدار ۶۳۰ کیلو گرم تریاک که بصورت ماهرانه ای جاسازی شده بود کشف شد.

این مقام انتظامی لرستان تصریح کرد: در عملیاتی دیگر یک دستگاه سواری سمند که محوله مواد مخدر را اسکورت می کرد نیز شناسایی و توقیف شد.

سردارالهی در پایان با اشاره به دستگیری ۲ سوداگر مرگ در این رابطه، خاطرنشان کرد: مبارزه بی امان و جدی با قاچاق مواد مخدر از اولویت های اصلی پلیس است و خوشبختانه با تلاش بی ‌وقفه همکاران توانسته ایم از ابتدای امسال تا کنون ۴ باند که سرشاخه های اصلی وارد کننده مواد مخدر از استان‌های جنوبی و غربی به لرستان بوده را شناسایی و در مجموع یک هزار و ۸۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط شد.

انتهای پیام /