تکمیل زیرساخت های هنری و فرهنگی اولویت دولت سیزدهم است

زیویار گفت: احداث و تکمیل زیرساخت های فرهنگی از تاکیدات دولت سیزدهم است و اقدام ها در احداث و تکمیل پروژه های استان سرعت بیشتری خواهد گرفت.

به گزارش همای سعادت آنلاین، فرهاد‌ زیویار استاندار لرستان روز شنبه در حاشیه بازدید از طرح‌های در دست احداث کتابخانه مرکزی و مجتمع فرهنگی هنری خرم‌آباد در جمع خبرنگاران اظهارکرد: این بازدید با هدف بررسی و پیگیری آخرین وضعیت و پیشرفت فیزیکی این پروژه هاصورت گرفت و مسایل و مشکلات پیش روی آنها شناسایی شد.

وی افزود: بیش از ۶۰ میلیاردتومان اعتبار برای تکمیل کتابخانه های سطح استان لرستان ازمصوبات سفر رییس جمهور به استان بود که ۳۰ میلیارد تومان آن از محل سازمان برنامه و بودجه و مابقی از اعتبارات استانی اختصاص یافته و بر این اساس برخی از این پروژه ها در هفته دولت امسال به بهره برداری می رسد.

 استاندار لرستان گفت:حدود ۱۰ میلیاردتومان اعتبار برای تکمیل و تجهیز مجتمع فرهنگی، هنری خرم آباد از مصوبات سفر رییس جمهور به استان برای این پروژه منظورشد.

وی به اهمیت جذب مابقی اعتبارات پروژه های حوزه فرهنگی و هنری اشاره کرد و افزود:پیگیری و همکاری مدیران دستگاه های اجرایی در جذب اعتبارات اختصاص یافته به پروژه ها در تکمیل زیرساخت های هنری و فرهنگی حائز اهمیت است.

زیویار اظهار امیدواری کرد: با تزریق اعتبارات دیگری به استان شاهد پیشرفت و تسریع در تکمیل پروژه ها باشیم.

استاندار لرستان با بیان این که زیرساخت های حوزه فرهنگ و هنر در شهرستان های استان پایین تر از میانگین کشوری است، گفت: با توجه به پیگیری های انجام شده احداث زیرساخت های فرهنگی از تاکیدات دولت سیزدهم و ضروریات است و اقدام ها در احداث و تکمیل پروژه های استان سرعت بیشتری خواهد گرفت.

انتهای پیام/