تیراندازی در مراسم عروسی کوهدشت باز هم حادثه آفرید

فرمانده انتظامی کوهدشت گفت: یک نفر بر اثررسم غلط تیراندازی در یک مراسم عروسی این شهرستان مجروح شد.

به گزارش همای سعادت آنلاین، سرهنگ “علی امانی” روز سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر مجروح شدن یک نفر بر اثر تیراندازی در یکی از مناطق شهرستان کوهدشت، رسیدگی به این موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود:در بررسی‌های انجام شده توسط پلیس کوهدشت، مشخص شد، حد فاصل ۱۵۰ متری منزل شخص مجروح مراسم عروسی بوده که یکی از میهمانان حین شادی با سلاح اقدام به تیراندازی هوایی می‌کند و یک نفر از شهروندان که در حال قدم زدن در حیاط منزلش بوده را بر اثر تیراندازی به صورت سهوی در مراسم عروسی مجروح کرد.

 فرمانده انتظامی کوهدشت گفت: مجروح این حادثه توسط اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان این شهرستان انتقال یافت.

 وی وضعیت جسمانی فرد مجروح را مساعد اعلام کرد و افزود:  مأموران انتظامی کوهدشت با اقدام های پلیسی عامل تیراندازی را شناسایی و دستگیر و یک قبضه سلاح برنو از وی کشف شد.

امانی با بیان اینکه تیراندازی در مراسم‌های جشن و عزا از رسوم غلط است که بیشتر اوقات وقوع حوادث تلخ و ناگوار را به دنبال دارد، یادآورشد: همه ما باید با فرهنگ سازی درست این گونه رسوم غلط در جامعه را ریشه کن کنیم تا شاهد حوادث تلخ و ناگوار نباشیم.

فرمانده انتظامی کوهدشت از شهروندان خواست هرگونه خریدوفروش سلاح، مهمات و سایر جرایم را از طریق سامانه ۱۱۰ فوریت های پلیسی اطلاع دهند.

 انتهای پیام/