ثبت‌نام مراسم ازدواج دانشجویی در لرستان آغاز شد

رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های لرستان از آغاز ثبت نام ازدواج دانشجویی از تاریخ ۲۳ مهرماه خبر داد.

به گزارش همای سعادت آنلاین،حجت الاسلام و المسلمین حبیب حاتمی‌کن‌کبود اظهار داشت:ثبت نام ازدواج دانشجویی از تاریخ ۲۳ مهرماه آغاز شده و زوج‌هایی که در مراسم ازدواج دانشجویی شرکت کنند به مدت سه شبانه‌روز با هزینه دانشگاه در یکی از هتل‌های شهر مشهد اقامت می‌کنند.

وی افزود: دانشجویانی که تاریخ عقد آنان از یک فرودین ۱۴۰۰ تا ۳۱ شهریور ۱۴۰۱ بوده می‌توانند برای مراسم ازدواج دانشجویی اقدام کنند.

حاتمی‌کن‌کبود با بیان اینکه برای ازدواج دانشجویی اگر یکی از طرفین در تاریخ عقد، دانشجو باشد کافی است، افزود: ثبت نام ازدواج دانشجویی از تاریخ ۲۳ مهر ماه آغاز شده و تا پایان اسفند ادامه دارد.

رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های لرستان تصریح کرد: زوج‌هایی که در مراسم ازدواج دانشجویی شرکت می‌کنند به مدت سه شبانه روز در یکی از هتل‌های شهر مشهد اقامت می‌کنند که تمامی هزینه‌های هتل بر عهده دانشگاه‌ها است.

حاتمی‌کن‌کبود با اشاره به اینکه این مراسم برای پنجمین مرتبه است که در لرستان برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: این مراسم برای تمام دانشجویان دانشگاه‌های استان بوده و دانشجویان می‌توانند با حضور در نهادهای رهبری دانشگاه خود اقدام به ثبت نام در این مراسم کنند.

انتهای پیام/