ثبت نام در جشنواره امتنان از کارگران آغاز شد

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی لرستان گفت: ثبت نام در سی ‌و دومین جشنواره امتنان از کارگران ، گروه‌های کار و واحدهای نمونه در استان آغاز شد.

به گزارش همای سعادت به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان لرستان علی آشتاب صبح امروز در گفت‌وگوی با خبرنگاران اظهار کرد: جشنواره امتنان هر ساله با هدف تجلیل از کارگران، گروه‌های کاری و واحدهای نمونه در سه مرحله مقدماتی، استانی و کشوری و در سه بخش صنعت، خدمات و کشاورزی برگزار می‌شود.

وی افزود: ثبت نام سی و دومین دوره از این جشنواره از ۱۴ آبان به مدت یک ماه آغاز شده است و کارگران، گروه‌های کار و واحدهای مختلف برای ثبت نام در این جشنواره اقدام کنند.

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان لرستان خاطرنشان کرد: کارگران، گروه‌های کار و واحدهای نمونه استان می توانند تا تاریخ ۱۴ آذر ۱۳۹۹ با مراجعه به سامانه جشنواره امتنان از طریق ورود به نشانی اینترنتی http://emtenan.mcls.gov.ir نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

آشتاب در ادامه افزود: ارج نهادن به اندیشه‌ها، تلاش‌ها و فعالیت‌های ارزشمند کارگران و تشـویق نیروهای کارگری مولد، متخصص و مبتکر به منظور ترویج و ارتقای هر چه بیشتر فرهنگ کار، رعایت انضباط در محیط کار، مشارکت، خلاقیت ، بهره وری و نوآوری و ایجاد انگیزه در بین کارگران از جمله اهداف برگزاری جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید است.

انتهای پیام/