ثبت نام دومین دوره مسابقات مهارت کارگران و نوجوانان تا ۲۵ خرداد

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای لرستان گفت:ثبت نام دومین مرحله از مسابقات ملی مهارت نوجوانان و کارگران تا ۲۵ خردادماه ادامه دارد.

به گزارش همای سعادت،حشمت اله معتمدی در جمع خبرنگاران اظهار کرد:همزمان با سراسر کشور،ثبت نام در دومین دوره مسابقات ملی مهارت کارگران ایران ویژه شاغلین بنگاههای اقتصادی از ۲۴ اردیبهشت ماه لغایت ۲۵ خرداد ماه سال ۱۴۰۲ انجام می شود.

وی،در ادامه با تاکید بر اهداف برگزاری این مسابقات افزود:مسابقات ملی مهارت کارگران بر اساس استانداردهای بین المللی به صورت سالانه با هدف افزایش بهره‌وری و کارآیی، خلاقیت، نوآوری و انتقال تجارب و کشف استعدادهای برتر مهارتی کارگران و آشنایی با استانداردهای جدید مهارت برگزار می‌شود.

معتمدی در ادامه گفت:ثبت نام در این دوره از مسابقات در سه گروه ماشین‌کاری صنعتی، طراحی مهندسی و جوشکاری،از طریق آدرس www.skills.irantvto.ir / news / wsc۰۲ در دسترس عموم کارگران مشاغل بنگاه های اقتصادی می باشد و زمان برگزاری آزمون ۱۸تا ۲۰ مردادماه سال جاری خواهد بود.

مدیر کل آموزش و پرورش افزود:کلیه بنگاههای اقتصادی شرکت کننده در مسابقات، علاوه بر اینکه مشمول ماده ۶ آئین نامه اجرایی قانون نحوه کمک های اشخاص حقیقی و حقوقی به سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور خواهند بود و تاییدیه سازمان امور مالیاتی را دریافت می کنند،می توانند از خدمات ارائه شده سازمان بهره مند شوند.

وی در ادامه سخنان خود ضمن اشاره به برگزاری مسابقات ملی مهارت نوجوانان برای دومین بار در کشور، بیان کرد:در این دوره از مسابقات دانش آموزان دوره متوسطه اول (سال های هفتم، هشتم و نهم) در پنج رشته راهکارهای نرم افزاری برای کسب و کار،برنامه نویسی موبایل،نقشه کشی معماری با اتوکد،طراحی صفحات وب و طراحی گرافیک به رقابت می پردازند.

معتمدی تاکید کرد: متقاضیان در دره سنی ۱۴ تا ۱۶ سال می توانند تا ۳۱ خرداد ماه سالجاری از طریق آدرس https://skills.irantvto.ir/news/jsc02 به صورت آنلاین در این دوره از مسابقات ثبت نام نمایند.

این گزارش می افزاید:این دوره از مسابقات با مشارکت وزارت آموزش و پرورش،سازمان مدارس آزاد اسلامی( سما) و دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می شود.

همچنین مرحله انتخابی این دوره بصورت آنلاین از تاریخ ۱۴۰۲/۰۴/۱۸ لغایت ۱۴۰۲/۰۴/۲۴ و مرحله کشوری بصورت حضوری و پروژه محور از تاریخ ۱۴۰۲/۰۸/۱۸ لغایت ۱۴۰۲/۰۸/۲۴ برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/