جایزه بهترین فوتسالیست سال آسیا برای «مسلم اولادقباد»

«مسلم اولاد قباد» بازیکن لرستانی،جایزه بهترین فوتسالیست سال ۲۰۲۲ آسیا را از آن خود کرد.

به گزارش همای سعادت،مراسم انتخاب بهترین‌های سال آسیا شامگاه سه شنبه در دوحه برگزار شد و«مسلم اولادقباد» از ایران به عنوان بهترین بازیکن سال فوتسال آسیا انتخاب شد.

«مسلم اولادقباد» بازیکن لرستانی تیم پالمای اسپانیا و تیم ملی فوتسال ایران،در مراسم اهدای جوایز بهترین‌های فوتبال و فوتسال آسیا،جایزه بهترین فوتسالیست سال ۲۰۲۳ آسیا را از آن خود کرد.

جایزه وی توسط «مهدی تاج» نایب رییس کنفدراسیون فوتبال آسیا اهدا شد.از بین بیش از ۲۰ جایزه اهدا شده،فقط یک جایزه اولادقباد به ایران رسید.

«اولادقباد»اهل کوهدشت لرستان و فوتسال را به صورت رسمی از تیم آموزشگاهی شهرستان و استان آغاز کرد و همراه تیم دانش‌آموزی لرستان، سال ۱۳۹۰ قهرمان لیگ دانش‌آموزی کشور و سال ۱۳۹۱ قهرمان فوتسال دانش‌آموزان جهان در ترکیه شد.

وی یکی از نامزدهای مرد سال فوتسال آسیا و از شاخص‌ترین بازیکنان فعلی فوتسال ایران است که در تیم پالما اسپانیا توپ می‌زند.او در سال ۲۰۲۲ بهترین بازیکن جام ملت‌های آسیا شد و با تیم پالما به مقام قهرمانی اروپا دست پیدا کرد. هرچند او به علت مصدومیت بازی نیمه نهایی و فینال اروپا مقابل اسپورتینگ را از دست داد،اما با شش پاس‌گل جزو برترین پاسورهای اروپا لقب گرفت و از بازیکنان مؤثر پالما در قهرمانی این تیم در جام باشگاه‌های اروپا بود.

انتهای پیام/