جلوگیری از استخدام‌ افراد غیربومی در بروجرد

منتخب مردم بروجرد و اشترینان بر جلوگیری از استخدام افراد غیربومی در شهرستان بروجرد تاکید کرد.

به گزارش همای سعادت از خرم‌آباد،فاطمه مقصودی در جریان دیدار با مدیرکل منابع‌طبیعی و آبخیزداری استان گفت: برخی ادارات و نهادها با استخدام افراد غیربومی موجب افزایش بیکاری در سطح شهرستان بروجرد شده‌اند که این موضوع جفا در حق جوانان شهرستان است.

 

وی افزود: مدیران استان باید با دقت‌نظر بیشتری در جذب و استخدام نیروها بر بومی بودن آنها تاکید داشته تا بتوانیم در راستای کاهش بیکاری گام برداریم.

 

مقصودی بر ساخت ساختمان جدید منابع‌طبیعی شهرستان تاکید کرد و گفت: ساختمان اداره منابع‌طبیعی شهرستان فرسوده و قدیمی است که باید برای تجهیز و ساخت بنای جدید اقدام شود.

 

وی اضافه کرد: برخی عشایر کوچ‌رو نیز بدون در نظرگرفتن مقررات و وضعیت کشور، به استان وارد شده‌اند که باید با این افراد برخورد قانونی شود.

 

مدیرکل منابع‌طبیعی استان نیز گفت: شهرستان بروجرد به دلیل وجود آب و هوای مناسب و همچنین و اراضی کشاورزی مناسب، ظرفیت خوبی در جهت توسعه گیاهان دارویی دارد.

 

شیرزاد نجفی افزود: در راستای حمایت از تولید گیاهان دارویی اعتبارات خوبی مدنظر گرفته شده که این اداره آمادگی حمایت از این مهم در شهرستان را دارد.

 

وی تصریح کرد: در راستای طرح‌های آبخیزداری نیز اقدامات گسترده‌ای انجام شده که بزرگترین طرح استان در شهرستان بروجرد در دست اجراست.

 

وی خاطرنشان کرد: ساختمان شهرستان بروجرد نیز با اعتبار مصوب در آینده نزدیک تخریب و بازسازی می‌شود.