جهاد کشاورزی لرستان در مسیر تولید، دانش محوری و اشتغال آفرینی

معاون برنامه ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی در خصوص اجرای ۴ پروژه بزرگ بخش کشاورزی در لرستان دستورات لازم را صادر کرد.

به گزارش همای سعادت آنلاین، جلسه موضوع طرح مردمی سازی یارانه ها و با حضور « محمد قربانی» معاون برنامه ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی، «سیروس ابراهیمی» معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان، سید «عماد شاهرخی» رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان و «محمد حسین جناب» مدیرکل جذب و حمایت از سرمایه گذاری استان در محل دفتر معاونت وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد.

در این جلسه شاهرخی رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان با اشاره به اینکه میزان اشتغال در بخش کشاورزی لرستان ۲۳.۵ درصد است عنوان و تصریح کرد: میانگین کشوری اشتغال در بخش کشاورزی ۱۶ درصد است که آمار بالا در لرستان نشان از ظرفیت بالای این حوزه دارد.

وی گفت: ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تُن میزان تولید محصولات کشاورزی استان است که دارای ارزشی بالغ بر ۲۸ هزار میلیارد تومان است، در همین راستا به حمایت ها و مساعدت های لازم در خصوص ۴ پروژه بزرگ در حوزه کشاورزی لرستان و تأمین تسهیلات مورد نیاز این پروژه ها نیازمندم.

در پایان این دیدار قربانی معاون برنامه ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی دستورات لازم در خصوص تسریع در اجرای پروژه ها را صادر کردند.

انتهای پیام/