جوانگرایی و مدرسه محوری در اولویت برنامه های مدیریت جدید آموزش و پرورش لرستان

مدیرکل جدید آموزش و پرورش لرستان استفاده از جوانان انقلابی برای خدمت در دستگاه تعلیم و تربیت و مدرسه محوری را در اولویت برنامه های خود عنوان کرد.

به گزارش همای سعادت آنلاین، رضا عزتی مدیرکل جدید آموزش و پرورش در مراسم معارفه گفت: فرصتی که امروز توفیق خدمت در آن نصیب بنده شده است، حاصل خون هزاران شهید گلگون کفن است که سال هاست از کیان اسلام و از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع کرده اند و به ازای هر یک از صندلی های هر مسئول به اندازه شهدای کربلا شهید تقدیم کرده ایم، پس به پاس حرمت خون شهیدان برای رشد و ارتقا نظام مقدس جمهوری اسلامی گام برداریم.

وی ضمن اشاره به اینکه در دولت مردمی و انقلابی باید بهترین و بیشترین خدمات را به مردم که ولی نعمتان نظام هستند داشته باشیم، افزود: خود را کوچکترین فرد از نیروهای انقلابی می دانم و از نیروهای خدوم و تلاشگر انقلابی می خواهم به میدان بیایند و با ارائه برنامه و راهکارهای خود به پیشبرد اهداف عالیه دستگاه تعلیم و تربیت بر مبنای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش کمک کنند.

عزتی اظهار داشت: باید در راه تحقق اهداف والای نظام و انقلاب تلاش کنیم چرا که رضایت مردم همان رضایت الهی است.

او که خود از بدنه آموزش و پرورش است، به سابقه خود در کلاس های درس اشاره و بیان کرد: بنده خود از کلاس درس آمده‌ام از تدریس ریاضی و گچ خورده کلاس‌های درس هستم، لذا هنوز هم خود را متعلق به کلاس می دانم و حفظ و ارتقا جایگاه همکاران فرهنگی خود را از مهم ترین امور می دانم و در همین راستا مدرسه محوری و استمرار مدرسه سالم را در اولویت برنامه‌های خود قرار می‌دهم چرا که بها دادن به فرهنگیان و استفاده از نظرات آنها بسیار کارساز و موثر است و معلم و دانش آموز مهمترین محور نظام آموزش و پرورش هستند.

عزتی بر عزم جدی برای بازگشایی حضوری مدارس در ۱۴ فرودین تاکید کرد و گفت: برای آموزش حضوری در کلاس درس هیچ جایگزینی نمی توان یافت، لذا با رعایت پروتکل های بهداشتی و کوشش مضاعف همکاران، ۱۴ فروردین مدارس بازگشایی می شوند و تمام سعی ما بر این است که افت تحصیلی ناشی از سال‌های اخیر را که به واسطه مجازی شدن آموزش که پس از همه گیری ویروس منحوس کرونا گریبان جامعه را گرفت، به بهترین شکل ممکن جبران کنیم.

مدیرکل جدید آموزش و پرورش به گسترش عدالت آموزشی و عدالت تربیتی که بحث مهم در آموزش و پرورش است و به جوانسازی آموزش و پرورش که به تاکید شخص ریاست جمهور و مقام عالی وزارت است اشاره کرد و اظهار داشت : از جوانان انقلابی برای خدمت و مدیریت در آموزش و پرورش استان استفاده خواهیم کرد.

عزتی در پایان گفت: در خدمت باید بسیجی باشیم و بسیجی وار، وارد عمل شویم و تکلیف فرزندان انقلابی رهبر انقلاب این است که وارد میدان عمل شویم و با خدمت به جامعه و ویژه فرهنگیان، دستگاه تعلیم و تربیت را به اهداف مهم خود در سند تحول بنیادین نزدیک کنیم.

انتهای پیام/