حضور مردم ولایتمدار در راهپیمایی ۲۲بهمن خلق حماسه ای دیگر در کارنامه انقلاب اسلامی است

رئیس شورای اسلامی شهر خرم‌آباد گفت: حضور مردم ولایتمدار در راهپیمایی ۲۲بهمن امسال، خلق حماسه ای دیگر در کارنامه انقلاب اسلامی است

به گزارش همای سعادت آنلاین،کرم نعمتی ضمن تبریک فرا رسیدن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی پر شکوه انقلاب اسلامی ایران گفت:همانند روزهای نخستین انقلاب، امسال نیز حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲بهمن بسیار پر اهمیت است.

وی افزود: مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن علاوه بر تجدید بیعت با انقلاب اسلامی و مجاهدت‌های ملت ایران برای سرنگونی رژیم گذشته ،یادآور رشادت‌ها و مجاهدت‌ها و فداکاری‌های افرادی است که برای استقلال کشور، آزادی و سعادت مندی آینده ملت ایران در قالب نظام اسلامی تلاش و مبارزه کردند.

رئیس شورای اسلامی شهر خرم‌آباد تصریح کرد: ۲۲بهمن امسال از اهمیت ویژه‌تری برخوردار است زیرا ملت ما از یک جنگ ترکیبی بسیار پیچیده و گسترده، سربلند، سرافراز و پیروز بیرون آمده و تلاش چندین باره دشمنان انقلاب اسلامی و عوامل داخلی برای براندازی جمهوری اسلامی ایران به شکست منجر شده است.

نعمتی در پایان بیان کرو: اینجانب بدینوسیله از مردم شهید پرور شهر خرم‌آباد دعوت می‌کنم به پاس احترام به شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافعان حرم و به ویژه سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی و تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای «مدظله العالی» در راهپیمایی ۲۲ بهمن، حضور فراگیر داشته باشند و حماسه الهی دیگر خلق کنند. این حضور پیامی منسجم و تامین کننده وحدت و انسجام ملت شریف ایران که به طور قطع منشاء یاس دشمنان انقلاب و تامین کننده امنیت و سلامت اجتماعی مردم قدرتمند ایران است را به دنبال خواهد داشت.»

مریم نظری

انتهای پیام/