حضور پررنگ زنان در پویش ها و فعالیت های اجتماعی

مدیر کل امور بانوان استانداری لرستان، گفت : پس از پیروزی انقلاب اسلامی شاهد حضور پررنگ زنان در پویش ها و فعالیت های اجتماعی هستیم.

به گزارش همای سعادت ،ناهید پرویز پور در جلسه ای تبیین اهداف پویش ملی من مادرم ، بچه های ایران فرزندان من ، ضمن قدردانی از زحمات نوسازی مدارس استان گفت : ایجاد پویش های اجتماعی و عام المنفعه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

وی افزود : علی رغم تلاش های دولت های مختلف در ایجاد فضاهای آموزشی ، هم سخت افزاری و هم در بخش نرم افزاری ، متاسفانه شاهد کاستی های فراوانی هستیم و تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله ی زیادی داریم.

وی تصریح کرد : حضور و مشارکت مردم در ساخت فضاهای آموزشی ، حس مشارکت مردم را در بحث حاکمیتی بیشتر خواهد کرد و ما می توانیم با ایجاد این طرح ها به الگویی جهانی مبدل شویم .

وی با اشاره به حضور و تاثیر بانوان در پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و پشتیبانی از رزمندگان در دوران دفاع مقدس ، گفت : پس از پیروزی انقلاب اسلامی شاهد حضور پررنگ زنان در پویش ها و فعالیت های اجتماعی هستیم و بروز آن در حوادث و بلایای طبیعی بسیار حائز اهمیت بوده است که برای مثال میتوان به مشارکت بانوان عزیز در حادثه سیل فروردین ماه ۹۸ اشاره کرد.

پرویز پور بیان داشت : حضور و مشارکت بانوان لرستانی در امورات خیر زبانزد و کاملا محسوس است به نحویکه شاهدیم شیر زنان لرستانی در چند سال گذشته با اهدای خون بیشترین مشارکت را نسبت به سایر استانها داشته اند و از این لحاظ رتبه نخست کشوری را در اختیار دارند و ما امیدواریم با توجه به بافت ویژه اجتماعی لرستان و حس نوعدوستی عمیق مردمان این دیار شاهد تبلور مشارکت بانوان در عرصه مدرسه سازی هم باشیم.

انتهای پیام/