حضور پرسنل اورژانس لرستان در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن+تصاویر

کارکنان اورژانس ۱۱۵ لرستان همگام و همراه با سایر مردم با شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دیگر با آرمان‌های امام (ره)،مقام معظم رهبری و شهدای انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

به گزارش همای سعادت،محسن آدینه‌وند،رئیس اورژانس پیش بیمارستانی در خصوص تمهیدات اورژانس ۱۱۵ لرستان برای خدمت رسانی به مردم در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن، اظهار کرد: طی برنامه‌ریزی‌های از پیش تعیین شده و از ساعت اولیه صبح امروز آمبولانس‌ها، اتوبوس آمبولانس‌ها و موتورلانس‌های اورژانس مجهز به امکانات اولیه امدادی و کادر فوریت‌های پزشکی با فاصله معینی مستقر شدند و تمامی مسیر‌های راهپیمایی را پوشش دادند.

وی افزود: در همین راستا دو خودروی فرماندهی، ۳۸ واحد امدادی آمبولانس اورژانس پیش بیمارستانی، دو دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۸ دستگاه موتورلانس و دو فروند بالگرد‌ اورژانس هوایی در استان آماده ارائه خدمات امدادی بودند.

آدینه وند ضمن بازدید میدانی از واحدهای امدادی مستقر در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن مرکز استان، از پرسنل اورژانس پیش‌بیمارستانی که همراه با مردم و اقشار مختلف جامعه با آرمان‌های انقلاب اسلامی تجدید میثاق کرده و به تأمین سلامت هم استانی‌ها پرداختند قدردانی کرد.

انتهای پیام/