حمایت فرهنگیان لرستان از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی+تصاویر

در پی اقدام خبیثانه و ننگین اروپا در ارتباط با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مدیر کل و کارکنان ستادی آموزش و پرورش لرستان با لباس پاسداری در محل کار خود ظاهر شدند.

به گزارش همای سعادت آنلاین،رضا عزتی مدیر کل آموزش و پرورش لرستان امروز شنبه در گفت و گو باوخبرنگاران با اشاره به اقدام نسنجیده و نابخردانه پارلمان اروپا، گفت: بدون شک محبوبیت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در میان مردم منطقه و گسترش روزافزون استقبال از دستاوردهای آن برای امنیت منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای، زمینه ساز افزایش بغض و کینه استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی نسبت به آن شده است.

وی افزود: بدیهی است که این گونه اقدامات فرافکنانه نه تنها ذره ای از محبوبیت و گستردگی نفوذ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دل مردم ایران و ملت های منطقه نخواهد کاست، بلکه سبب خواهد شد که آنان در حمایت از این شجره طیبه متحدتر از قبل شوند.

عزتی، اقدام پارلمان اروپا را کینه‌توزانه و بزدلانه دانست و تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با گذشت چهار دهه از عمر پربرکت انقلاب اسلامی همچنان بزرگترین نهاد مبارزه با تروریسم در دنیا است و این اقدام خصمانه اروپا، نه تنها کوچکترین خدشه ای برعزم و اراده این نهاد مقدس در برخورد با استکبار و تروریست، وارد نمی کند بلکه این اقدام موجب رسوایی کشورهای اروپایی حامی تروریست در راس آنها آمریکای جنایتکار و صهیونسیم بین الملل  است.

گفتنی است، کارکنان آموزش و پرورش شهرستانها و مناطق استان هم  با لباس فرم سپاه و بسیج در محل کار خود حاضر شده و این اقدام پارلمان اروپا را محکوم کردند.

انتهای پیام/