خدمات فنی و حرفه‌ای به مردم لرستان قابل تقدیر است

نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی ،گفت: من قدردان زحمات و پی‌گیری‌های شبانه‌روزی مدیریت فنی و حرفه‌ای لرستان هستم چرا که تحت هر شرایط در حال خدمت به مردم هستند.

دکتر مرتضی محمودوند در جریان بازدید از کارگاه تولید پد الکلی و دوخت ماسک که با همت فنی و حرفه‌ای و مشارکت بخش خصوصی راه‌اندازی شده،با اشاره به اینکه، شرایط اقتصادی کشور و استان لرستان اصلا مناسب نیست، گفت: ما باید کارآفرینان را در این شرایط حمایت کنیم چرا که نشان داده‌اند برای رضایت و سلامت مردم مجدانه فعالیت دارند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه،افزود: ما همه باید در کنار هم مشکلات لرستان که بزرگترین آن بیکاری است را رصد و در راستای برطرف کردن آن به نوبه‌ی خود همه تلاش خود را به‌کار بگیریم.

در ادامه مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای لرستان با بیان این‌که با استفاده از ظرفیت کارگاه‌های آزاد و استفاده از ظرفیت بخش خصوصی تلاش کردیم تا در بحث کرونا موفق عمل کنیم، گفت: امیدواریم در این بیماری که به نوعی یک آزمایش الهی است در بین مردم و پیشگاه الهی سربلند بیرون آییم.

?محمدرضا آذرخش ،اظهار داشت : فضای کارگاه تولید پد و دوخت ماسک را به صورت رایگان در اختیار بخش خصوصی قرار داده‌ایم که بخش خصوصی نیز با تمام ظرفیت و در ۳ شیفت در حال خدمت به مردم است.

وی افزود: تلاش می‌کنیم در تامین مواد اولیه مشکلی نداشته باشیم.

در ادامه مدیر شرکت زاگرس تجارت الماس ضمن تشکر از همکاری‌های دلسوزانه مدیرکل فنی و حرفه‌ای لرستان، گفت: روزانه بیش از ۸۰ هزار ماسک بهداشتی زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی تولید می‌شود که با نظارت صنعت و معدن در اختیار داروخانه‌ها قرار می‌گیرد.

رضا ملکی در ادامه با اشاره به این‌که در حال حاضر بیش از ۳۰ نفر در این کارگاه به صورت شبانه‌روز مشغول به فعالیت می‌باشند، افزود: در برنامه افزایش دستگاه‌های خود را داریم که اگر انجام گیرد ظرفیت اشتغالزایی ما به ۶۰ نفر خواهد .
انتهای پیام /