خدمت به مردم، بزرگترین رسالت مدیران نظام اسلامی است

احمدی، گفت: حضور در میان مردم وظیفه مدیران است و مدیر نظام مدیری عملیاتی است و پشت میزنشین نیست.

به گزارش همای سعادت آنلاین، ظهر امروز (۷ مردادماه) میز شمیم خدمت، ساعاتی پیش از اقامه نماز جمعه با دعوت شورای فرهنگ عمومی لرستان و حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی نماینده ولی‌فقیه در استان، فرهاد زیویار استاندار لرستان، منصور احمدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، معاونین استانداری و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان، برگزار شد.

احمدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در این مراسم تفاوت بارز این دولت با دولت‌های قبلی را مردمی بودن عنوان کرد و افزود: یک مدیر مردمی حتما باید در میان مردم حضور داشته باشد و با مردم ارتباط صمیمانه برقرار کند.

وی افزود: مدیران باید به مجامع عمومی ورود پیدا کنند و بین مردم حضور داشته باشند و مشکلات مردم را چهره به چهره بشنوند و حداکثر تلاششان را برای رفع مشکلات مردم انجام دهند.

احمدی با بیان اینکه مدیر نظام مدیری پشت میزنشین نیست،گفت: مدیر نظام مدیری عملیاتی است و باید در صحنه حضور داشته باشد و به کارهای زیرمجموعه‌اش نظارت داشته باشد و منتظر حضور مردم برای بیان مشکلاتشان نباشند.

استاندار لرستان نیز در این مراسم هدف از اجرای برنامه شمیم خدمت را گفت‌و گوی چهره به چهره با مردم، شناسایی مشکلات و پاسخگویی به نیازهای آنها ذکر کرد.

وی با تأکید بر رفع مشکلات مردم افزود: اجرای برنامه شمیم خدمت از راه‌های مهم ارتباط با مردم و کمک به برطرف کردن خواسته‌های آنها است.

انتهای پیام/