خیرین سلامت کشور ۱۱ هزار میلیارد تومان کمک کردند

شهریاری گفت: خیرین سلامت کشور ۱۱ هزار میلیارد تومان در حوزه های مختلف کمک کردند.

به گزارش همای سعادت آنلاین، حسینعلی شهریاری دبیرکل مجمع خیرین سلامت کشور ،ظهر امروز در سفر به بروجرد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مجمع خیرین سلامت کشور در سال ۸۸ راه اندازی شد و تاکنون بیش از ۱۱ هزار میلیارد تومان خیرین سلامت در حوزه های مختلف کمک کردند و اقدامات قابل توجهی را انجام دادند.

وی با اشاره به فعالیت ۵۶ مجمع خیرین در کشور، افزود: در هر جایی که دانشگاه و دانشکده علوم پزشکی وجود دارد، یک مجمع خیرین هم راه اندازی شده تا بتوانند خدمات مختلف را در این حوزه ارائه دهند، علاوه بر این نیز بیش از ۳۰۰ شورای مشارکت خیرین هم در شهرستان ها فعالیت دارند.

دبیرکل مجمع خیرین سلامت کشور تصریح کرد: یکی از خدمات خیرین سلامت، احداث پایگاه های اورژانس است که طی این سالها بالغ بر ۷۳۰ پایگاه اورژانس در کشور ساخته شده که تعداد قابل توجهی از این پایگاه ها، توسط خیرین در لرستان احداث شده است.

شهریاری عنوان کرد: در تلاش هستیم تا از ظرفیت خیرین برای ساخت و کمک به مناطقی که نیاز بیشتری به اقدامات سلامت دارند، استفاده شود و با این اقدام می توان ارائه خدمات را گسترش داد.

وی بیان کرد: در حال حاضر بیش از ۱۳۰ هزار خیر سلامت با مجمع خیرین مشارکت دارند البته حدود دو هزار سمن هم در کارهای خیر مشارکت دارند ولی در مجموع هر فردی می تواند در این کار خداپسندانه مشارکت نماید.

سفیر افلاک

انتهای پیام/