دانشگاه لرستان در دهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب عراق شرکت می‌کند

رئیس دانشگاه لرستان،گفت:این دانشگاه در دهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب عراق در شهر نجف همزمان با ایام دهه مبارک فجر،شرکت می کند.

به گزارش همای سعادت آنلاین،دکتر نظری در نشست برنامه‌ریزی و هماهنگی حضور دانشگاه لرستان در دهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب نجف، بر حضور فعال دانشگاه لرستان در نمایشگاه مذکور، تأکید کرد.

وی، افزود:ظرفیت‌ها و توانمندی‌های دانشگاه لرستان و استان در این نمایشگاه بین‌المللی معرفی شود.

نظری تأکید کرد: از چنین فرصت‌هایی برای گسترش همکاری‌ها، ارتباطات و تعاملات علمی، تحقیقاتی و پژوهشی بین دانشگاه لرستان و دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور اسلامی عراق، بایستی به‌خوبی، استفاده شود.

دکتر غلام‌حسین حسینی، مدیر گروه همکاری‌های علمی‌ بین‌المللی دانشگاه لرستان، گفت: برنامه‌ریزی‌ها با این هدف است که توانمندی‌های دانشگاه لرستان و استان در نمایشگاه نجف، معرفی شوند.

وی، افزود:در نمایشگاه بین‌المللی کتاب نجف، دانشگاه لرستان تلاش خواهد کرد مزیت‌های خود را به سایر دانشگاه‌های کشور عراق معرفی کند.

حسینی، اظهار داشت:از برنامه‌های ما آن است که بتوانیم بسترهای مناسب جذب دانشجو از کشور عراق و تبادل استاد و دانشجو با این کشور را در قالب همکاری‌ها و تفاهم‌نامه‌های دوجانبه، تقویت کنیم و گسترش دهیم.

مدیر گروه همکاری‌های علمی بین‌المللی دانشگاه لرستان، توضیح داد: علاوه بر دانشگاه‌های کشور عراق، کوشش ما آن است که بتوانیم از فرصت حضور در نمایشگاه برای گسترش همکاری‌های علمی، تحقیقاتی دانشگاهی با دانشگاه‌های سایر کشورهای عربی شرکت‌کننده در نمایشگاه، بهره ببریم.

انتهای پیام/