درختکاری یک تپه در بام خرم آباد بنام «اسکواش»

رئیس هیات اسکواش لرستان گفت:یک تپه در بام خرم آباد بنام ورزش اسکواش درختکاری می شود.

به گزارش همای سعادت،منصور داوودی نژاد،در حاشیه برگزاری روز جهانی اسکواش،اظهار داشت:با همت روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان لرستان،یک تپه در بام خرم آباد بنام اسکواش نامگذاری و درختکاری می شود.

وی افزود:این جشنواره از برنامه‌های مردمی‌سازی رشته اسکواش با شعار «هر خانواده یک تیم اسکواش» است که برای جذاب ورزشکاران بیشتر از بین علاقه‌مندان برگزار می‌شود.

داوودی نژاد هدف از اجرای این برنامه را،بحث توسعه رشته اسکواش و بخش همگانی فدراسیون دانست و اظهار کرد:اسکواش در آستانه حضور در بازی‌های المپیک است و حضور و علاقه مردم در این موضوع بسیار حائز اهمیت است.

رئیس هیئت اسکواش لرستان،خاطرنشان کرد:طرح هر ورزشکار یک درخت با همت روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کلید زده شد که امیدواریم هیات اسکواش نیز بتواند در راستای طرح کاشت یک میلیارد درخت حق خود را ادا کند.

وی در پایان از فرشاد علیپور،رئیس هیئت شهرستان،مهرداد صالحی،دبیر هئیت استان و پیام عالیخانی چگنی،دبیر هیئت شهرستان که عضو هیئت رئیسه اسکواش استان و از خبرنگاران برجسته وصاحب سبک استان وفرشید گله داری،روابط عمومی هیات تقدیر کرد.