درخشش هنرمند لرستانی در هفتمین جشنواره صنایع دستی و هنرهای سنتی فجر

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی لرستان از کسب دیپلم افتخار هنرمند لرستانی در بخش اصلی هفتمین جشنواره صنایع دستی و هنرهای سنتی فجر خبر داد.

به گزارش همای سعادت، عطا حسن‌پور ضمن بیان خبر فوق، اظهار کرد: در هفتمین جشنواره صنایع دستی و هنرهای سنتی فجر، «آیت‌اله گودرزی»از هنرمندان صنایع دستی لرستان در رشته «زره بافی» موفق به کسب دیپلم افتخار این جشنواره شد.

وی ادامه داد:«آیت‌اله گودرزی» صنعتگر رشته زره‌ بافی است که از شاخصه‌ های مهم آثار او می‌توان به ریز بافت بودن تولیدات هنری این هنرمند اشاره کرد که موجب تمایز سایر تولیدات این رشته است.

این هنرمند لرستانی نیز در خلال کسب این افتخار برای جامعه صنایع دستی لرستان عنوان کرد: بسیار خرسند و خوشحال هستم که افتخار داشتم این هنر اصیل و زیبا را زنده نگه دارم و آمادگی دارم برای همه افرادی که به رشته زره‌بافی علاقه دارند، دوره آموزشی برگزار کنم تا این رشته بیشتر توسعه و ترویج پیدا کند.

بنا بر این گزارش، هفتمین جشنواره بین‌المللی صنایع‌دستی و هنرهای سنتی فجر با حضور مهندس سید عزت‌الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و مرتضی محمودوند نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی در سالن همایش‌های برج میلاد تهران برگزار شد.

انتهای پیام/