دستبرد پی در پی سارقان به تجهیزات اداره برق / مراجع قضایی و انتظامی وارد عمل شوند

در پی شنیدن خبری مبنی بر سرقت چندین باره ترانس برق خیابان ارم واقع در محدوده گلدشت غربی، خبرنگار همای سعادت ضمن مراجعه حضوری در محل وقوع حادثه ، اقدام به تهیه گزارشی از وضعیت موجود کرده که در ذیل به آن پرداخته میشود.

به گزارش همای سعادت، طی چند ماه اخیر شاهد دستبرد سارقان به تجهیزات ترانس برق واقع در خیابان ارم بوده ایم.طی بررسی های به عمل آمده ، متوجه شدیم که علیرغم اقدامات متصدیان ناحیه ۲ اداره برق این شهرستان ، سارقان همچنان بدون واهمه و ترس به تخریب و دستبرد این تجهیزات ادامه می دهند.

سعید دولتشاه مدیر روابط عمومی شرکت برق لرستان با بیان اینکه وظیفه شرکت توزیع برق ، خدمت رسانی است و از هیچ کوششی برای تعمیر ، بازسازی و یا تعویض وسایل مربوطه کوتاهی نخواهد کرد ، اذعان داشت: به منظور حفظ و حراست از اموال بیت المال و جلوگیری از تخریب اموال مردم ، جا دارد مراجع و ضابطین قضایی هر چه سریعتر از طریق واحدهای انتظامی اقدام به شناسایی و دستگیری سارقان کنند.

در ادامه ضمن مصاحبه با چند تن از افرد معتمد محلی، با تاکید بر تلاشهای مکرر اداره برق در نصب و راه اندازی مجدد ترانس برق، اظهار داشتند، وقوع این حادثه به علت اختلال در نوسانات و نارسایی برق ، تاکنون موجب تخریب وسایل برقی منازل مسکونی شده و خسارات فراوانی را به بار آورده است.

در پایان این افراد، ضمن گلایه مندی از عدم تامین امنیت در این خصوص، برخورد جدی نهادهای قضایی و انتظامی با سارقان و تخریب کنندگان را که بدون توجه به حجم انبوهی از خسارات وارده، برای به دست آوردن مبلغ ناچیزی، بی واهمه اقدام به خرابکاری میکنند، تنها خواسته و مطالبه شهروندی خود اعلام کردند.

در پایان با تشکر از اقدام سریع مجموعه روابط عمومی و همت کارکنان خدوم و پرتلاش ناحیه ۲ اداره برق شهرستان خرم آباد ، حسب رسالت فرهنگی و خبررسانی خود، به عنوان نماینده افکار عمومی ، به منظور پوشش خبری این حادثه که در مناطق دیگر و همچنین در سالهای گذشته ، بارها شاهد وقوع آن بوده ایم اقدام به درج این خبر کردیم ، به امید آنکه با ورود مسئولین قضایی و انتظامی برای رفع این معضل تدابیر لازم را اتخاذ کنند تا موجب رضایت مردم و تحقق حقوق شهروندی شوند.
فاطمه سعادت
انتهای پیام/