دستگیری سارق اموال رانندگان در خرم آباد

رئیس پلیس آگاهی لرستان از دستگیری یک سارق زن با شگرد بیهوش کردن رانندگان و کشف ۲ فقره سرقت اموال در شهرستان خرم آباد خبر داد.

به گزارش همای سعادت آنلاین، سرهنگ”عبدالرضا رخشان” بیان داشت: درپی اعلام سرقت اموال رانندگان از طریق بیهوش کردن آنان در شهرستان خرم آباد، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی استان قرارگرفت.

وی تصریح کرد: ماموران باانجام اقدامات گسترده و اطلاعاتی همه جانبه در نهایت موفق به شناسایی یک سارق زن شده و با هماهنگی قضائی طی یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیرکردند.

رخشان ادامه داد: متهم در تحقیقات پلیس اذعان داشت،تحت عنوان مسافر سوار خودرو های عبوری شده و با شگردی خاص و تعارف کردن مواد خوراکی رانندگان را در بین مسیر مسموم و مبادرت به سرقت اموال آنان کرده است.

رئیس پلیس آگاهی لرستان در  پایان با بیان اینکه متهم تاکنون به ۲ فقره سرقت اموال رانندگان اعتراف کرده است، به شهروندان و بخصوص رانندگان توصیه کرد هرگز از افراد ناشناس خوراکی و آشامیدنی قبول نکنند، زیرا یکی از شگرد های سارقان مسموم کردن قربانی با مواد بیهوش کننده است و در صورت هرگونه تردد مشکوک افراد و وسایل نقلیه بلافاصله از طریق ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/