دستگیری شکارچیان حرفه ای بز کوهی در سلسله

رئیس اداره حفاظت محیط زیست سلسله ازدستگیری شکارچیان حرفه ای یک رأس بز کوهی در منطقه شکار و صید ممنوع‌ «گرین» این شهرستان خبر داد‌.

به گزارش همای سعادت،علیرضا رحیمی،در جمع خبرنگاران اظهار داشت:با تلاش و هوشیاری محیط بانان اداره حفاظت محیط زیست شهرستان سلسله،موفق شدند دو نفر شکارچی حرفه ای که در ارتفاعات منطقه شکار و صید ممنوع «گرین» این شهرستان اقدام به شکار غیرمجاز یک رأس بز کوهی کرده بودند را شناسایی و دستگیر کنند.

وی افزود: با توجه به گشت و کنترل شبانه روزی نیروهای این اداره در سطح این منطقه،متوجه حضور دو نفر شکارچی شدند که در حال تعقیب و گریز و تیراندازی به سمت بزهای کوههای بودند که محیط بانان با رصد و دوربین کشی در ارتفاعات این منطقه،متخلفین را شناسایی و بلافاصله جهت دستگیری آنها اقدام می کنند.

رحیمی گفت:با برنامه ریزی دقیق و کمین در ارتفاعات بعد از دو شبانه روز موفق به دستگیری شکارچیان شده که از آنها لاشه یک رأس بزکوهی شکار شده به همراه سایر ادوات کشف و ضبط شد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان سلسلهاظهار داشت:با توجه به اینکه متخلفین اقدام به مخفی کردن اسلحه های خود در کوه کردند ملزم به آوردن اسلحه شدند.

وی در پایان گفت:پرونده این متخلفین پس از تنظیم صورتجلسه اولیه جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارجاع شد.

انتهای پیام/