دعوت از هنرمندان لرستانی برای حضور پرشور در انتخابات

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با دعوت از هنرمندان استان برای مشارکت در انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی گفت:این عزیزان می‌توانند به مشارکت حداکثری مردم کمک کنند.

به گزازش همای سعادت،اعظم روانشاد انتخابات را مظهر همبستگی ملی و اقتدار نظام و کشور عنوان کرد و اظهار داشت:در همین راستا بر همگان فرض است که با هر نوع سلیقه و گرایشی در این کارِ گروهی شرکت و با دقت در گزینش فردی اصلح به ساختن آینده وطن خویش با مسوولیت‌ پذیری کمک کنند.

به گفته وی، هر شهروند ایرانی به خوبی واقف است که با همدلی و مشارکت موثر خود می‌تواند زمینه‌ساز آینده‌ای بهتر باشد و با شرکت در ایجاد مجلسی مستقل و مردمی، آگاه و کارآمد، پیشرفت کشور را در تمامی زمینه‌ها شاهد بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان مشارکت شکوهمند مردم در انتخابات را حافظ و سبب بیمه شدن اقتدار نظام در مقابل دسیسه‌های دشمنان برشمرد و گفت: ینک که در آستانه انتخابات دور دوم قرار گرفته‌ایم انتظار می‌رود جامعه هنری لرستان بار دیگر و همچون دور اول به‌عنوان یکی از گروه‌های مرجع و اجتماعی و مورد وثوق آحاد شهروندان شریف استان در این موهبت الهی شرکت کنند چراکه انقلاب اسلامی ایران از بدو رویش تاکنون جنبشی مبتنی بر پویش مردمی و اخذ آرا بوده است.

روانشاد بیان کرد:رجاء واثق دارم که این جمعه هم برگ زرین دیگری از حضور مدنی و حمایت و مشارکت همه جانبه مردم به‌ویژه هنرمندان عزیز لرستانی در تاریخ این مرز و بوم رقم خواهد خورد.

انتهای پیام/