دعوت ۶ کاراته کای لرستانی به اردوی تیم ملی

مدیر کل ورزش و جوانان لرستان با اشاره به میزبانی باشکوه این استان از هزار و ۸۰۰ ورزشکار از دعوت شش کاراته کای لرستانی به اردوی تیم ملی خبر داد.

به گزارش همای سعادت،سید آرش قیاسیان با بیان اینکه هزار و ۸۰۰ رزمی کار از همه استان های کشور در این مسابقات حضور داشتند،اظهار داشت: این مسابقات در ۲ رده پسران و دختران در سه رده سنی نوجوانان،جوانان و زیر ۲۱ سال برگزارشد که ورزشکاران لرستان در این دوره از مسابقات خوش درخشیدند و مدالهای رنگارنگی را از آن خود کردند.

وی افزود :در این مسابقات،علاوه بر ورزشکاران ۵۰۰ داور قضاوت مسابقات را به نحو شایسته انجام دادند و رضایتمندی مربیان و ورزشکاران را نیز بدنبال داشت.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان تصریح کرد:این مسابقات در سطح کیفی بسیار بالایی به منظور انتخابی تیم ملی جهت اعزام به مسابقات آسیایی ۲۰۲۳ قزاقستان برگزار شد که لرستان با تلاش ها و زحمات مثمرثمر هیات کاراته استان که جای تشکر دارد در بخش پسران ۶ مدال که شامل ۱ طلا امیرعباس کاووسی وزن -۷۶ جوانان،۱طلا آرش رازانی وزن -۷۰نوجوانان، ۱ نقره امیررضا کاکی وزن-۶۳ نوجوانان،۳ برنز محمد گودرزیان وزن -۵۵ امید، محمد مهدی برنجی وزن -۶۰ امید ، ابوالفضل گودرزی وزن -۷۵ کسب شد.

قیاسیان در ادامه همچنین با اشاره به رقابت های دختران لرستانی در این مسابقات،گفت:بانوان نیز همپای پسران توانستند در میادین با قدرت ظاهر شوند که غزل فتحی وزن -۴۵ نوجوانان توانست طلا کسب کند و فاطمه بداق در وزن – در رده ۶۸ امید نیز طلا را از آن خود کرد که در نتیجه دختران لرستان در مقام تیمی توانستند مقام ششم را کسب کنند.

وی تصریح کرد:در پسران شش نفر از لرستان به اردوی انتخابی تیم ملی دعوت شد و میثم یاراحمدی با درخشش تیمی بعنوان دومین مربی برتر کشور معرفی شد که جا دارد از زحمات و تلاشهای این مربی جوان و مجموعه هیات کاراته استان تقدیر و تشکر بعمل آید.

قیاسیان بیان کرد:برگزاری رقابت های کاراته قهرمانی کشور در رده های نوجوانان و جوانان ایران در در خرم آباد نشان از ظرفیت و پتانسیل بالای ورزش استان در میادین مهم کشوری است.

وی در پایان از همه دستگاه های اجرایی مرتبط در این مسابقات،پرسنل سخت کوش ورزش و جوانان استان،مدیران استانی و عوامل اجرایی فدراسیون کاراته تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/